2010年1月12日 星期二

2010-01-12 (Tue) 柬埔寨 Day 5


旅程好快就黎到尾二個日啦,真係過得非常快!今朝起身後,早餐又去左食貴刁,今次我揀左豬肉片+豬骨!



我仲去左廚房影相~~不過呢度未必人人接受到架,可能您地睇完會嫌污糟,不過落後地方係咁上下架啦!




之後就開始全日探親戚之行,探望既全部都係太陽媽媽同太陽呀姨係柬埔寨既親戚,但我已經唔記得佢地係邊個加邊個,或者係咩關係啦,因為我地個個都叫『呀姨』同『呀古(uncle)』!


第一家:



佢地有架電單車,我貪玩坐上去影相!




第二家:



呢家有個好可愛既大眼BB:




第三家~~太陽媽媽話呢間係真正既別墅呀,入面真係好大呢!呢間既呀古呀姨好熱情呀,叫我地今晚要返黎佢屋企食飯,已經買晒餸煮比我地食架啦,所以我地夜d都會再返黎食晚飯!




探左三家親戚後,我地就出發去有『小香港』之稱既郊外野餐喇,呢度有好多搭出黎既樹棚租比人野餐用既,樹棚旁既海邊係非常之靚架,成個海景一覽無遺!



香蕉樹:



呢度d人較窮,所以d小朋友會係咁...



各式食物攤檔:



我最鐘意食大蝦同燒雞,望到已經流晒口水啦!



白色個d係烏龜蛋,但當然冇人買黎食架!



買完食物就買野飲~~



買埋飯後果添~~好豐富既野餐呀!



竟然意外地發現Sunny牌紙巾!




買完食物,我地就去租左既樹棚啦!



呢度風景真係一流呀,我梗係即刻揀個『窗口位』坐啦!嘻嘻~~



仲會有水上呀姨賣生果~~



睇我地買左幾多野食~~表弟太太充當好心抱角色,即刻幫大家拆開d食物同埋分配餐具!今日係第一次見表弟太太既素顏 look,又真係幾靚女喎,表弟真係識揀,唔怪之會堅持,去到第二個省咁遠娶老婆都冇所謂啦! 


今日呢個野餐聚會,我地仲約埋女家親友架,後面個班就係啦,食埋呢餐佢地先返屋企,咁好似話要等到新年,表弟太太先會返去探望父母啦!



每樣野對我都好新鮮,所以每整好一碟食物我都要影相!



淨係魚都三款,太陽表妹拎個條勁大呀!



開餐啦~~



前日係郊外買個個Jumbo size 蕃鬼荔枝,今日拎埋黎野餐時一齊食!真係好大個呀~~




食到中途,有小朋友係隔離個樹棚問我地拎食物,我地就分左d比佢地,佢地即刻打開黎睇,但亦好奇怪,佢地唔會狼吞虎嚥,佢地只會拎係一舊食呀食,其他的都包得好好咁安放住,唔知係咪拎返去屋企比其他成員食呢?其實佢地真係好慘呀,見到佢地令我諗起係香港睇過柬埔寨既特輯,講d小朋友係垃圾山執野食...太陽哥哥話我地到個d地方未係最窮,所以見唔到好多電視入面咁慘既情景喎...原來我地真係好好好幸福架啦,咩都有,佢地連鞋都冇一對,最基本既食物充饑,都要等人施捨!反思反思~~



之後又有小朋友問我地有冇食物比佢地...佢地又唔會好騷擾我地,只係乖乖咁坐係度等...



右邊個兩位小朋友好地地乖乖咁坐係度食野,突然黎左三個大牛龜,我聽唔明佢地講咩,但個格似撩事鬥飛個隻囉...只見坐係度個兩個冇得還擊,只係坐係度無奈咁聽d大牛龜講野,d大牛龜仲踢跌佢地既食物呢,好衰呀!



我地一走,佢地就黎執食物啦...




食完野同女家親友分別後,我地又出發,繼續探親友既旅程!第四家:



第五家我地"細路幫"唔熟,所以係街度買下野食等"大人幫"算啦,呢度好似六七十年代既香港呀!



買左蔗食,好甜好好味呢!又已經切到一舊舊,唔洗成碌楂住咁食,好方便呢,唔係我都唔知點咬!




第六家~~有架YAMAHA電單車呢!




探晒所有親戚後,因為未夠鐘去返今朝第三家既別墅食飯,我地就去左商場行陣街先!不過呢度既商場好流,唔係大型shopping mall,亦唔係for遊客,我地都係黎hea下啫!


做個OK手勢既OK牌condom:



BB World係一間快餐店:



賣相好掂既雪糕:



行完商場冇咩做,我地就遊車河,係馬路中途見到大笨象呀!



車上睇埋日落,原來柬埔寨既日落都好靚架,個咸蛋黃好大好大,亦好黃呢!




之後夠鐘去親戚屋企食飯啦,呀古呀姨果然冇講錯,真係買定餸煮左好多野比我地食!佢地好好客,買左好多勁大隻既大頭蝦比我地食,仲係呀姨親自燒架!



表弟同太太呢張相,真係影得好好呀,因為平時好 cool 唔笑的表弟都笑了!



我地"細路幫"坐細檯:



"大人幫"坐大檯:



全餐飯都係呀姨親自下廚煮架,左上係鱸魚,右下係燒牛肉,成餐飯都勁好味!



潮州人好興食完飯"蓆嗲"(嘆返杯茶),我地就順道影埋大合照,因為咁既場面都唔知幾時會再有...講真,唔係因為太陽細表弟出事,我同太陽哥哥,甚至太陽表妹,都唔會係香港同紐西蘭飛過黎呢!




大人幫傾計,我地細路幫就同呀古呀姨屋企d小朋友玩,睇太陽哥哥幾識自娛,佢都玩得幾自得其樂丫!哈哈~~



太陽哥哥仲特登踢遠d個波,佢仲話唔係同個小朋友玩,係"玩"個小朋友喎!好賤呀~~



臨別時同小朋友影相留念,下次再有機會見佢,都唔知佢變到幾大個 lu ~~




之後我地回程返屋企,返去前先去買糖水食,話晒今晚係我同太陽哥哥係柬埔寨既最後一晚!


呢d係鴨仔蛋,不過我梗係唔敢食啦!



呢間糖水鋪勁多人圍住呀,係金邊好出名架喎,每晚賣到十點d糖水就賣晒架啦!



由太陽呀姨同太陽媽媽發板,每款都要d!



真係好多款架~~



返到去沖完涼後,太陽表妹已分好同撈好每碗糖水啦,我地就係大露台度一邊抖涼、一邊食糖水、一邊傾下計,雖然我只聽到好少,因為佢地講潮州話,但到親友們陸續回房訓覺,得返太陽表妹同太陽呀姨時,佢地會盡量就我而轉講國語+廣東話,呢段時間係最開心既!



我地最後傾到一點先訓,聽日就係旅程既最後一日啦,難得岩岩先同太陽表妹同表弟太太建立了感情,點知就要分別,有d唔捨得添...

 


沒有留言:

張貼留言