2010年1月24日 星期日

2010-01-24 (Sun) Clare & Andrew's Wedding


今日係Auntie Florence 個囝 Andrew 的大喜日子,觀禮係對面海,晚宴係紅磡;本身冇諗住去觀禮架,因為一東一西,媽咪話中間的時間唔知去邊,又驚頂唔順對高踭鞋咁長時間...後來諗起可以搵太陽哥哥係交更前車我地去紅磡,加上Phoebe五點就會幫Auntie Florence就開始化妝,仲有間大房間,我地可以早d去八怪,所以最後我地都出席埋觀禮!


觀禮地點係薄扶林道的聖安多尼堂,我第一次參加天主教式的結婚典禮;呢座教堂樓底好高,加埋彩色玻璃窗,我覺得好靚呢!




接待處:




場刋:




伴娘:



新娘由父親帶入場:



我覺得件婚紗好靚呢,全件都閃下閃下,拖尾又有隻大蝴蝶!




好多個神職人員呀,好似成個教堂既神父都出晒黎咁...乜天主教既結婚儀式會有咁多個神父架?




連屋企人都要上台讀經,Auntie Florence:



新郎細妹Shirley :




禮成~~天主教的結婚儀式我個人覺得好長呀,除左講道外,有勁多經文要讀,有集禱經、獻禮經、婚禮感恩經、天主經、平安經、領聖體後經...又要分聖體,仲要分埋比台下既天主教徒,成個儀式要個半鐘,有點長呢!




三點半太陽哥哥黎教堂車我地去紅磡海逸酒店的婚宴場地,黎到時已有人開始佈置場地,呢棵樹掛住新人既相片,好靚呢!



座位表:



派給來賓的檯號紙仔:



場地外設有寬闊的影相區,新人就係係度同來賓拍照留念;仲有成個tea reception area,唔洗迫係場地內,感覺好grand呀!




我地一早去到,入左一個勁大房,Auntie Florence 同一眾男家親友就係度換衫化妝;我地就係度hea同埋影花絮,Phoebe老公Hugo都有係度一齊影相呢,不過當然係業餘啦!


主人家買左好多款COVA 蛋糕供早來的來賓做茶點:



呢d係本身酒店供應既茶點,都不錯呢!




Auntie Florence換妝+ing:



變身後同老公影張甜蜜照先~~



三位識左幾十年既中學同學,上年九月我媽咪嫁女,今日就到Auntie Florence 娶心抱!




Shirley變身前後 :




因為都多親友要化妝,髮型師反而有空閒時間,就幫我set左一個半束頭!



我自己幾鐘意呢,因為我最怕束起晒,留半個係頂盡架啦!




攪掂晒就入場準備晚宴,門口有個冰雕:



放在檯上的回禮禮物,開頭望落冇咩特別,只是糖兩粒;經新人解釋後,原來係赤柱一間聖母堂的修女親手種既蜜糖而製成的蜜糖糖,希望大家食左後會好似佢地一樣甜甜蜜蜜!聽完覺得好有意思呢~~




菜譜:




場內天花一共有三盞大水晶燈,每盞都唔同設計架!




簡單但隆重的台:




Auntie Florence另一套衫,我叫佢做美人魚!



新娘的敬酒+送客晚裝:




因為飲宴前一直係大房間玩,冇出過去影低宴會場地環境,走時先補影!呢張係新人另一張婚紗照:



酒店大堂行上黎既樓梯:



羽毛樹:




沒有留言:

張貼留言