2010年8月31日 星期二

2010-08-31 (Tue) Cooking@Home:黃金大虎蝦、豉汁帶子蒸豆腐


PT休息三個星期,多了點時間真好,生活唔洗再咁緊張同成日都冇時間做其他野;可以好好休息,分配一下時間,做多d充實同有意義既事,好似尋日幫表姐手湊諾諾啦、多左時間同太陽爸媽食飯啦,又比如...今晚下廚比老公食!(不過其實今個星期係最後一個星期啦, 下星期開始又要重回忙碌疲倦的生活!!)


尋晚已經計劃今晚整咩,亦禁止定太陽哥哥第N次encore花甲,雖然佢好鍾意食,但我真係唔想再煮呢味餸了,想煮下d新野,咁先學到野麻!最後決定整:黃金大虎蝦+豉汁帶子蒸豆腐。


放工閃返屋企預備食材:



咁大個女第一次一手一腳處理腥亨亨既蝦,要剪蝦鬚蝦頭、剝蝦殼、挑蝦腸,成隻手會遺留一陣味;對煮慣餸既人當然小意思,但對於我自己,過去十幾年就算陪媽咪買餸,拎咩都得,係唔會拎濕立立既海鮮類食材,今日覺得自己好偉大呢,脫變一樣!哈哈~~


煮熟咸蛋黃、切好豆腐、豆豉同蒜頭都係自己捽碎架:




煎大虎蝦先,蝦係惠康買既,見佢賣晒廣告話特大虎蝦只係$49.9盒,就撲去買左兩盒,諗住放係冰格看門口,因為樓下街市成日都買唔到!點知打開先得八隻,呢個價錢媽咪平時買到一斤啦,仲係新鮮添呀! 不過佢既好處係冇咩蝦腸,冇咁核突囉!



待用:




7點50分去煲飯,點知聽到有人入屋,嚇一嚇,原來係太陽哥哥!佢平時八點幾先返到架,我都估佢八點半,點知早左咁多;佢話怕我辛苦,早d趕返黎幫我手,搭左貴d既極速小巴;突然覺得自己好幸福,太陽哥哥真扺錫呀


既然佢返黎幫手,我叫佢幫我放材料係豆腐上面預備蒸,佢仲自己讚自己鋪得靚喎! 諗諗下驚唔夠食,決定炒埋生菜啦,都係太陽哥哥負責搣菜同洗菜!




蒸豆腐既同事,另一邊我就炒菜:



炒完菜就炒蝦:




登~登~~完成!



三餸不過差一湯,比多d時間我練習多d,又或者多d人黎食先三餸一湯啦!




心型飯"殼"今晚都開封了~~



太陽哥哥對我今晚既表現,比左豎起既手指公我呀,話好好味!我自己都好滿意呀,尤其個豆腐,因為未跟媽咪整過學過,只係臨煮前問下媽咪個steps咋!




沒有留言:

張貼留言