2010年8月20日 星期五

2010-08-20 (Fri) 第一次淘寶收獲


有日琪琪有同事係淘寶網訂跳跳鹿,琪琪即刻打黎問我要唔要訂,一齊送可share返郵費,琪琪諗住買隻比Nok Nok & Jayden,我就諗咁我買隻比玲玲啦!因為第一次接觸淘寶網,click click下發覺原來好多野好抵買,好多野都想要!


點知...個賣家原來唔送香港架!好在四海之內皆兄弟,搵到太陽哥哥舊同事Raymond幫手,佢幫我落order再寄去佢大陸屋企;因為佢過幾日都會黎香港,咁到時咪可交比我囉!


第一次淘寶收獲:



除左兩隻跳跳鹿,我訂其他既野都係d好輕既濕星野,點知黎到都一大箱,有d唔好意思添! 不過咁大箱野運費先係 RMB 20,抵呀!




一紅一藍跳跳鹿~~玩具反斗城賣百幾蚊一隻,淘寶只係 RMB 30 有找,仲送埋揼!




其他濕星野:



隔蛋黃器 [RMB 1.5]、發光挖耳勺 [@RMB 1.8],雖然有點無聊,但屋企冇,又咁抵,買黎看門口唔錯丫!



買滿唔知幾多錢送了門膠+耳環,門膠有用,但耳環廢廢地;另外買的燈買錯了,我以為好以檯燈咁大的七彩變色燈,點知咁細粒的燈!頂~~呢個係最失敗的貨品,仲要 RMB 4.5 呢!




左邊同中間係我最鍾意的小磁石,細細粒,又colourful!右邊的三個是木製小書簽 [@RMB 1.2],不過因為係隨機冇得揀,只得星星岩我心意;原本有好多款架,但要搏囉!




小磁石訂左英文字母 [RMB 13全套] 同數宇 [RMB 5全套] 各一套,琪琪之前係facebook買成五六蚊!其實相信係用facebook的香港人,係淘寶入貨,再放係facebook賣賺錢;咁睇法,食水都幾深下喎!



拼下字先,因為每個字母同數字只得一粒,唔係咩都拼到架!



因為只得一個 N,只可拼 SUN!



太陽哥哥見狀搭訕,話用Z 反轉做多個 N 囉,又係喎~~



仲發現太陽哥哥的中文譯名都可拼到,勁!



太陽哥哥見狀又搭訕話:我個姓都冇重覆架!咦...係喎!全個中文譯名11個字母,都冇同26個字母互撞,個名真係改得勁喇!




唔少得我兩個可愛小姨甥啦!




仲買左 24 粒可愛動作小磁石[@RMB 0.25],原本又係好多款的,不過都係隨機冇得揀,所以有d我都唔鍾意的!




Raymond 估我好鍾意磁石,比左d以前佢做的磁石產品比我,不過呢d唔係我喜歡的類型呢;不過都好多謝佢咁有我心!嘻嘻~~




沒有留言:

張貼留言