2010年8月12日 星期四

2010-08-12 (Thu) Surprise to Elsa!


今晚返PT,仲係每一季一次的出成績前夕,預左會比平時遲放工;Elsa下星期會生日,而今日係佢生日前大家最後一晚見,所以係臨放工前,我地幾位同事預備左個生日驚喜比佢!


同事們知我同Elsa係好姊妹,就將蛋糕小姐呢個重任交左比我!突然熄左房燈,大家呆一呆再拎轉面,已見到捧住蛋糕的我及一眾人一齊唱生日歌!




其實大家仲做緊野架,不過我呢個攝影師醒目地幫壽星女影多幾張相先!呢個遠距離"lam"蛋糕設計好得意吧?




壽星女跟住同各人合照~~




最後自拍兩張大合照~~預祝Elsa:生日快樂,希望妳永遠幸福快樂!




沒有留言:

張貼留言