2010年8月7日 星期六

2010-08-07 (Sat) Dinner@海南少爺.Shopping night


今日要過銅鑼灣做facial,好早前已同太陽哥哥約定,叫佢交更後唔好食野,我地即刻去食『海南少爺』,無論點今日都要試到,因為之前睇雜誌介紹時已經好想試架啦!


Open Rice介紹:於2010年6月9日開業,請來於新加坡文華大酒店Chatterbox兩位大廚坐鎮,炮製馳名海南雞飯及馬拉菜,選用的雞均於人道環境飼養,並以自製飼料餵飼,而醬料除了自家製亦由新加坡購入,確保保留正宗風味。



五點九去到都已經...哦,原來晚市六點正先開始,等十五分鐘啫!但我地排到都幾後,原來未必六點可安排到入座,其實我上open rice睇過評語話呢度好似刻意製造人龍效應...不過好好彩,我地係被安排到六點入座的最後一pair!即係遲我地少少排係後面既人,要等我地呢批人食晒先有得食!




餐廳牆上的雞:



天花的鳥籠裝飾:




餐牌+咭片:




餐牌內的海南少爺中英介紹:




第一次食,梗係叫最出名的兩道菜啦!先黎

精選海鮮喇沙 [$88]:


呢個喇沙好正呀,足料之餘,湯底夠濃,另配上的醬並唔係普通辣椒醬,同碗喇沙味道好夾,真係超級好味!



招牌海南少爺雞飯(轉全脾) [$98]:



湯用小茶壺上,由客人自己斟,鍾意幾時飲都得!




其實海南雞飯要成$88都有點貴,但既然想試,就唔差在加多$10換隻雞脾啦



海南雞飯有三款醬,我覺得甜豉油同薑蓉配得最味,反而橙色醬好難食...



海南雞飯配以三款醬好多地方都有,但跟蒸蛋就第一次見!入面仲溝左皮蛋呢,感覺特別!



兩款菜我地都比滿分呀,真係好好味,有機會實會再黎食!




兩個星期內已經第五次去銅鑼灣女人街啦,終於等到返貨,買到想要既襪頭;呢款係 - 前面超低+底部加長,岩晒返工,正野!我只知全港呢度有得買咋,仲係賣$5對,抵到爛!而左邊個款襪頭周街都賣緊$5對,呢度只係賣$3對咋,又係激抵!



其實我想要埋左邊個款襪頭既"底部加長版"架,好以下面呢款咁,因為我都多著露趾鞋,可惜老闆話短時間都來唔到貨啦...下面呢款我係葵芳買既,係韓國貨,質料無錯係好好,但賣$39對架,太貴了!有冇人知道邊度有得買平d呀?




成龍大哥有新戲『功夫夢』上映,太陽哥哥偶像大哥喎,inception未睇都要讓路啦!我地之後過返旺角買聽日飛,順道又去JUSCO $10店入貨!




沒有留言:

張貼留言