2010年8月29日 星期日

2010-08-29 (Sun) Ben 930大典兄弟首聚+派帖.綫人

 
 
 
 
 


Ben下個月930結婚啦,我有幸成為大典的兄弟團之一,今日佢就相約我地兄弟幫黎個首聚,順道派帖比大家!我地去左荃灣綠陽新邨的美心,亦係Ben下個月的婚宴地點:



我地八個人點了半席雞煲翅海斑宴,好在冇加餸,始終有三個女仔係度,六人份量剛剛好!



嶺南玉鴛鴦 (第一次見呢款餸, 好特別!!):



白灼游水生蝦:



生炒龍穿鳳翼球(好味!!):



竹笙法海蒲團:



老派雞煲翅:



清蒸海石斑:



脆皮皇子鴿:



懷舊生炒鮮排骨:



叉燒撈粗麵:



 
 
 
 
 


等甜品時,Ben派帖比大家!



休作狀補粉等影相上鏡靚d喎!



我地都未有BB,攪咩寫闔府統請呀?!



 
 
 
 
 


甜品鮮檸馬蹄露味道又酸又甜,有點怪,我就幫大家爭取睇下可唔可以換第二款甜品!



呢個世界只要您有禮貌,您客氣時人地都會尊重您,加上我地又唔係搗蛋,所以瞇眼經理超好人咁換左...睇下,五款甜品任您揀呀!super great,瞇眼經理super nice!


但佢地係咁笑我囉,話諗住我只係成煲換過一款,點知我若無其事+唔怕樣衰咁逐款逐款問大家要邊款,攪到經理要搵紙記得咁...


我:腐竹白果邊個要?(跟住自己舉手...)
我:紅豆沙邊個要?(數幾多個...)
我:綠豆沙邊個要?(數幾多個...)
我:紫米露邊個要?(數幾多個...)


當時我又真係冇為意既,聽佢地咁講完,又真係有d好笑既!不過又覺得,唓~~咁我問時您地又舉手?!太陽哥哥仲笑到收唔到聲,又要忍笑,係我側邊笑到chok下chok下,唔洗咁誇丫話



 
 
 
 
 


餐飯食左三個鐘,九點散席,中間亦大致傾了rundown、dress code、幾點集合等事宜;攪到我都好興奮好緊張,好似好好玩咁,因為我第一次做兄弟麻!不過服裝方面我真係要認真諗下點著...


臨走前影張大合照,兄弟幫到時會有八人,CW同KY唔係,到時還有鑫、非洲、Ben同事Ricky,不過佢地今日唔得閒所以黎唔到!



我叫大家做930手勢,變成左呢張咁既相!



 
 
 
 
 


飯後應休邀請,一齊返青衣城睇十點半『綫人』,開畫前的出品人介紹好特別,好多好多條糾纏著的綫,有點似我們的兒時玩意 - 解繩,又有點似紅外線保安系統互相交纏著的紅外線咁...鏡頭不停帶觀眾從線與線之間進入一層又一層的線,繼而帶出呢套戲的戲名 - 綫人,有意思!



套戲好正,霆鋒好出,開始對佢放低成見;張家輝繼續好戲,佢對老婆份情,睇到我好鬼心up;桂綸鎂角色一般,唔係太出,反而我諗搵谷祖琳演可能會好d;最爆笑係霆鋒差點被大佬踢爆係綫人之時,緊張關頭張家輝輕鬆的爆笑手法圓場,呢幕條橋好掂,全場爆笑,我拍手咁滯!不過呢部份亦係全套戲最輕鬆的一幕,之後都好緊湊,結局亦有點 heavy,好悽慘!完場時佢地仲話每次有錢嘉樂做武術指導就要斬手,又好似真係喎;證人問個細路女用左手定右手寫字、門徒廖啟智成隻手被斬落黎...不過呢套戲冇成隻手斬落黎既,大家唔洗擔心!


Yahoo! 電影
 
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影


 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言