2010年8月1日 星期日

2010-08-01 (Sun) Cooking@Home:油鹽水豆腐花甲、黑椒洋蔥牛柳、蕃茄蛋.愛心切橙法


媽咪去旅行九天,冇晚飯食唔係大問題,冇飯帶先係最慘...所以今日試下煮飯食,咁就可以帶飯啦!


煮勁野就冇我份架啦,都係煮返媽咪教過下我既菜式,簡單個d比如黑椒洋蔥牛柳、蕃茄蛋咁;油鹽水煮蜆係太陽哥哥點既,其實都煮過,我反而想試下其他煮法,比如用豉椒炒,但佢話唔鍾意喎,唯有繼續油鹽水煮啦,我今次貪玩試下加埋豆腐!


假日煮飯幾好,多d時間比我預備,我四點幾就去買餸...



跟住調味同切好晒食材備用...六點仲黎個Aerobics dance,跳到一半太陽哥哥仲返到黎添,即刻叫佢沖涼+推佢入書房,等我安心跳埋下半個鍾!




突然收到震撼消息,太陽哥哥話佢叫埋太陽媽媽過黎食飯,我唔介意架呵?仲話宜家係大圍出發啦?!下...超淆底呀!臨尾個十分鐘aerobics完全不在狀態...淆都要頂硬上架啦,跳完aerobics沖埋涼即刻開始!全個過程都好擔心,都冇時間影煮野過程...最後總算順利完成,煮到個三餸飯,食得飽肚!



呢餐飯只係比自己合格,因為難度唔高,味道唔夠媽咪咁好味,繼續努力!




平時好少食橙,因為覺得好大個食唔晒,又懶搣啦,就算人地搣到一"界界",我都只係會食幾界;上次同太陽哥哥食buffet時,見到人地d橙切到咁我好鍾意,感覺勁 juicy,太陽哥哥宜家就經常學人地咁樣切比我食,因為咁樣我就會不自覺可以食晒成果橙架!




沒有留言:

張貼留言