2010年8月3日 星期二

2010-08-03 (Tue) Salt.北海道活壽司


尋日放工同太陽哥哥去睇『Salt』,呢排都好多戲想睇,但冇時間,係呢幾日媽咪去旅行,唔洗返屋企食飯所以多左機會出街;仲有inception想睇,黎緊有壞蛋獎門人、大哥既功夫夢,希望趕得切睇得晒!


『鹽』係太陽哥哥尋日買定飛既,朗豪坊UA靚位,good!



套戲幾好睇,緊張刺激,刺殺總統原來都唔太難,哈哈!導演都好有諗頭,刺殺總統既過程都好大部署,掂!安祖好型,雖然好似唔同左樣咁;同埋佢仲誇過大哥,冇理由一個女仔可以係天橋跳落大貨車車頂,再係幾架車車頂上跳黎跳去都絲毫無損吧?又無理咁高空從直昇機跳落海,咁大衝力都唔斷骨吧?Anyway,套戲情節充實,一路睇會有點亂,要諗下,有點似偵探片;不過尾段好明顯會有第二集呀,一上字幕大家都:下,完啦?原來已做左差唔多兩個鍾,真係唔覺!但其實我想一套戲講晒多d!


Yahoo! 電影
 
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影



睇完戲已經十點,我想行b+ab,行左大半個鍾揀到三件再有八折,點知冇新我又唔想要;十一點黎緊先食晚飯,其實都唔太肚餓了,又去左北海道活壽司,十點半後八折的宵夜時段;食左幾碟就係門口搭巴士返屋企,超方便!




同太陽哥哥一人一張無聊相




沒有留言:

張貼留言