2010年8月30日 星期一

2010-08-30 (Mon) 幫手湊諾諾


今晚表姐同表姐年要去家長會,搵左我幫手湊諾諾兩個鍾;放工即閃去表姐屋企,先係 snack time,表姐好似老師咁分發甜品比我同諾諾一齊食!


 



靚靚可愛甜品係尋日小日朗三個月生日的蛋糕仔,第一次食"Patisserie Tony Wong",好好味呀!




跟住開始同諾諾玩,先玩咭:




跟住讀書,諾諾真係好犀利呀,宜家學緊 Phonics,識好多生字呀,有d我都唔識添呢!厲害厲害~~




表姐話諾諾學左Phoneix後,識拼好多生字,有d可能唔知咩意思,但望住個英文字會識讀出黎,好似搭地鐵時或者坐緊車時,竟然識讀 Tai Po、Ma On Shan、Lai Chi Kok...以下呢個movie亦係一個example,諾諾宜家一出街見到英文都會口 up up,佢真係好鍾意ABC架!原來諾諾係不知不覺間,已經長大左好多,同埋學識好多野啦,so amazing!




跟住玩呢個幾犀利既停車場,有電動運輸帶送d車上第二層架,勁!




之後睇埋諾諾食飯晚,我就走啦,約左太陽哥哥返太陽家食飯!我一叫諾諾食飯,佢就自己去廚房拎餐具同 bib,好攪笑!




沒有留言:

張貼留言