2010年8月22日 星期日

2010-08-22 (Sun) 番禺美食之旅 - Day 2


今朝八點起身,換衫後去酒店餐廳食早餐,早餐 level 黎講算相當豐富,拍得住晚飯level 呢!




食完影大合照,我又建議玩自拍十張,今次旅行我將我地平時既癲野,介紹晒比鍾意影相的叔叔,繼跳跳相後,佢呢個環節都影得好開心呢!不過有d人好似戇居居咁企晒全程喎~~




跟住返房 hea下小休下吹下水,十一點半check out;第一站係午膳地方『榮苑』:



要行兩層樓梯,有點辛苦,但呢間餐廳好多本地人幫襯,樓下同一樓都坐到滿晒,好似好勁咁!檯上有盒野,成幅啤牌咁,打開原來係紙巾,咁樣裝紙巾法都係第一次見!



牆上好多畫:




等野食時,唔同組合咁影左好多張相:




我仲強迫謙謙同細佬影貼面相,佢地把口話唔好,咪半推半就,睇返相佢地個樣其實都幾enjoy同開心丫!




今餐係客家風味宴,導遊咁岩經過,我拎左佢張menu影相:



呢餐亦係相當豐富+好味,『古法風沙雞』係賣點喎,不過其實每道餸都唔錯!仲要有流沙包做甜品,好正!兩日的午膳圍餐我都非常滿意!




飯後出發到『威遠海戰博物館』,博物館外一大片空地,遠望就係虎門大橋,亦係當年林則徐銷雅片之地;虎門大橋真係好靚,有點似香港的青馬大橋;不過睇相係靚,其實當時列日當空,好鬼熱+超級晒,真係好難頂!亦係呢個景點,我最後出動我心愛的Mickey帽,跟住就唔見左啦,唔知係上車前唔見,定留左係車度...




最後回深圳,最後一個景點係深圳書城:



我仲以為係好多年前去過的書城,點知原來係一個新地方,嚴格黎講係一個商場,只係入面有兩個較大的book shop啫!



商場內的大鴨鴨:




原本會一齊係深圳食埋晚飯先走,太陽哥哥仲計劃上黎一齊食,但下午時大家都覺得好滯同攰,想快d返屋企好過,所以就取消留深圳食飯的計劃;行完書城後,我地係黃崗下車過關,相約太陽哥哥荃灣等,去左沙爹王食個快飯就返屋企啦!



返到屋企真係幾攰,聽日仲要返工,咁就冇左個假期啦!


今次第一次參加美食之旅感覺唔錯,係酒店的buffet dinner差d,其實d房真係好grand好正,拍得住韓國High One的高級酒店;如果餐晚飯係正buffet就八九十分喇!夏天出門真係熱左d,如果唔洗烈日當空行景點,咁就滿分啦!最估唔到係兩日lunch都好味道,預料之外,加分!


最唔開心係唔見左頂帽,返到屋企執行先發現,勁 down 同 upset!


今次旅行的導遊間唔中都幾幽默,以下係幾句攪笑野出自佢口的:


『傾下心事,談下政治,講下人生人事!』
『十餸一湯,白飯任裝,唔夠過黎我度裝!』
『食飽抖一抖,好過做特首;食飽眠一眠,好過去去耕田!』



沒有留言:

張貼留言