2010年8月11日 星期三

2010-08-11 (Wed) Cooking Class:黃金蝦、蒜蓉蒸帶子、蕃茄牛肉、三炒蝦仁蛋

Photobucket
Photobucket


媽咪去完旅行返黎,星期一同今晚都煮飯比我地食,我最早返到去,順理成章呢兩日都有Cooking Prastice,有媽咪旁住,煮時大膽好多,有咩"E郁"都可搵佢補救麻!


黃金蝦已學過,冇咩難度,但點解媽咪係閒日成日買到新鮮大蝦,我假日想買就只得細蝦,攪到宜家我都未有機會一手一腳煮唔到呢味餸呢!



Photobucket
Photobucket


蒜蓉蒸帶子,媽咪一早已將帶子洗好晒同剪好殼,所以學唔到野...



Photobucket
Photobucket


炒椰菜~~炒椰菜要比生菜足足用多一倍時間呢!



Photobucket
Photobucket


蕃茄蛋就煮過啦,今次轉蕃茄牛肉,多了醃肉的步驟同等入味的時間,煮時亦唔洗再加鹽,因牛肉已有咸的味道了!



Photobucket
Photobucket


原本係三炒蛋,但屋企多了大蝦,媽咪話落埋一齊炒,所以成了好多料的炒蛋!



我地屋企鍾意濕濕地的滑蛋感覺,最憎"乾曾曾"同"硬掘掘"的蛋塊,所以呢碟半濕炒蛋好正!



Photobucket
Photobucket


沒有留言:

張貼留言