2010年8月18日 星期三

2010-08-18 (Wed) Elsa慶生飯@北京人家


今日中大幫替Elsa慶祝生日,放工齊齊去左大埔墟新達廣場的『北京人家』食晚飯;陌生的大埔墟我真係第一次黎,黎呢度只因方便一位準媽媽!




『北京人家』亦係我第一次食,精緻的餐具:




壽星女:




前菜:



我地點了一個 $488 烤鴨四人套餐,有醉雞+青瓜粉皮:



天津花素蒸餃:



清炒鮮蝦仁:



菜膽砂鍋雲吞雞:



烤北京填鴨:



咕嚕鳳梨魚柳:




另外再加了北京人家糖醋骨 [$78]+荷香蒸釀豆腐 [$68]:




甜品點了核桃露、楊枝甘露、清水雨花湯丸,湯丸個名好靚,賣相好正,大家見到都"嘩"一聲;不過,甜品味道只係一般。




大家都要跟準媽媽影相:




四大美人:



大合照:



大家好耐都無相聚食飯談心了,好開心的一餐晚飯!


祝壽星女:生日快樂,願平安、喜樂常伴您左右!


準媽媽叫我一齊生、Jimmy-san又叫我快d生、華仔亦叫我有仔趁嫩生...點解個個要我生啫?生BB係一個好重大同一生一世的commitment,仲嚴重過結婚,不能草率決定;好老實講,呢一兩年都未係我計劃內,我仲想做多d自己野呀!正所謂...『一日公主.一年皇后.一世奴隸』,結婚、陀BB、跟住一世勞碌...大家今晚先笑完,真係講得好岩架!慶幸老公宜家都對我幾好,我仲想繼續做住公主先!哈哈!


不過,我有一個好強既預感,就係...華仔好快會做爸爸呢!



沒有留言:

張貼留言