2010年8月4日 星期三

2010-08-04 (Wed) 譚仔米線.掃貨日


媽咪呢個星期去左旅行,唔洗返屋企食飯,反而多左時間同太陽哥哥出街;本身今晚諗住煮飯食架,但因為早幾日睇中 b+ab 既衫係又一城有新,keep到今日,所以唯有選擇掃貨,煮唔到食啦,最慘又冇飯帶啦!


我地後晚會食buffet慶祝拍拖四週年,又heavy又洗錢;今晚我地決定食經濟d,去左食譚仔米線,我好掛住陣味呀!




小辣湯底,一見到就流晒口水!



菜同土匪雞翼都係每次必叫之選!




今晚收穫~~五對船襪,d色幾sharp!因為之前買d公仔船襪襪頭太高,成日露左出黎,我唔鍾意,所以想換過晒d船襪!呢款我上次買過兩對試,真係舒服同吸汗,今日先再返兜四對,只係$5對咋,襪頭高度又超fit,抵!




b+ab  原先只keep左三件衫,因為買三件以上再額外八折,真抵到爆炸!去到又一城後,原來呢間係旗艦店,勁大間兼多款d,埋單加多兩件共五件,消費六百幾!




去埋買雪花秀 first care serum,香港專門店價錢就負擔唔起啦,買返韓國價就差唔多,60ml 四百幾,都貴貴地,但真係好用同已經韓國價了!送左支 mini 旅行裝,岩晒九月去旅行之用!


是晚消費過了一千大元,有點肉赤添!



今晚再同太陽哥哥傾下九月仲去唔去沖繩,因為日元實在升到有點離譜了!JW張酒店voucher我覺得可以試既地方仲有蘇梅同北京,因為兩度都未去過!去左書店睇左陣旅遊書,蘇梅的感覺似齋係resort玩only,有點悶;沖繩雖係陽光與海灘,但好似多野睇d同好玩d丫...至於北京,有點大陸feel,但有d景點都有興趣既,好似水立方、長城,仲有一d特色鋪頭,話晒係中國人,去一次都無妨既;不過最感意外係北京有間新既室內滑雪場,係全年開放架,最重要有得玩snowboard,呢個係絕對吸引我地既地方!



沒有留言:

張貼留言