2010年8月28日 星期六

2010-08-28 (Sat) 壞蛋獎門人.上海坊.Shopping


想做的事情太多,但有限的時間太少,好在最後都比我睇到『3D版壞蛋獎門人』;得返六點前的場次,亦只得APM/奧海城,諗都唔洗諗就揀左後者!

 





如我所料,套戲好好睇呀,勁好笑!牛高馬大的壞蛋"犀利哥",跟三個小女孩的感情好感動呀!佢本身係一個神
憎鬼厭既大犯罪家,但自生命中出現了三個小女孩後,慢慢變了做一個好人,甚至係一位好爸爸!

 

成套卡通片的顏色好色彩繽紛,構圖亦好豐富,尤其是遊樂場個幕,視覺效果好正,同反斗奇兵有得 fight!三個小女孩的造型都好可愛,尤其最細個個,好似怪獸公司的呀 Bu!反而主角犀利哥個樣麻麻地,我覺得佢好似尼古拉斯基治呢!勁鍾意另一壞蛋"屈機"的橙白 mix & match,無論係佢間大屋定係佢個造型,佢就令我覺得似張達明! 而個隊青色機械人仔,一大堆咁出現,我覺得好似反斗奇兵d三眼仔呀!

Yahoo! 電影
 
Yahoo! 電影
  
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
 
Yahoo! 電影
 




極少黎奧海城,不過睇完戲我地都冇係度逗留太耐,因為想出返旺角shopping同食飯,門口就有小巴出旺角,好方便呀!




去左上海坊食晚飯,我地唔太肚餓,只係叫左兩樣野!




跟住去了Chocoolate行街,因細妹話呢幾日七折,勁抵!我勁想買野,但行了三轉女裝,睇完又睇,全都係波點同橫條,我之前都買了好幾件,太陽哥哥都話好似差唔多樣喎,最後我零收獲;但我真係勁想買野,好抵好抵麻,於是不自覺咁將購買慾轉移到太陽哥哥身上,係咁揀d唔同顏色既 tee,再推佢入試身室試,最後佢睇岩的兩件反而著出黎唔鍾意,我個d佢就好滿意!梗係啦,我係佢老婆,當然知道咩 style 岩佢,唔洗著上身已估到八九成啦!佢呢排送左咁多野比我,我今日又開心,咁碎料就由我埋單啦!


最後再戰吉之島十蚊店,呢排我地一出旺角,臨返屋企就好自然會上去行個圈;因為廚房只得一個洗手盤,旁邊又放了微波爐,洗完野平時只係放係雲石度掠乾,今日買了個幾實用既掠碗碟兜,very good!仲有甜品紙兜仔,想搵日試下整芒果糯米糍呢!




沒有留言:

張貼留言