2010年8月8日 星期日

2010-08-08 (Sun) Ellen慶生飯@Qui.功夫夢.接媽咪機

    
     
    
    
    
    
    
    


今日lunch幫Ellen慶祝生日,去左葵青劇院Qui食!



lunch set:



    
     
    
    
    
    
    
    


湯+頭盤,仲有一杯好好味既葡萄汽酒:



壽星女要了煎三文魚柳配香草白露筍汁:



    
     
    
    
    
    
    
    


Charade 要了燒大蝦海鮮意大利麵伴馬沙拉甜酒蕃茄汁:



    
     
    
    
    
    
    
    


我同Fook & Armand都要了燒意式牛扒配煎鵝肝及蒜蓉白磨菇:



雖然係lunch,但我感覺似食緊好豐富的dinner一樣!



    
     
    
    
    
    
    
    


甜品都有兩款~~但我已經超級飽了...



跟咖啡上的糖好特別,竟然係...一支啡色的迷你狼牙棒!我講完大家都笑到扒底左!



    
     
    
    
    
    
    
    


五點到旺角會合太陽哥哥,因為我已吃飽,只係陪佢食飯跟住睇戲,佢揀左食壽司~~



    
     
    
    
    
    
    
    


飯後睇大哥的『功夫夢』,太陽哥哥講我先知,原來黑人小朋友男主角係Will Smith個囝,Will Smith仲係呢套戲既監製,捧返自己個仔,再搵埋大哥幫手拍!呢套戲係美國一上就票房 No.1,不過香港d戲院又冇咩場次有得睇架...應該係因為香港並唔係 target market,片頭片尾的製作單位及鳴謝全用簡體字上既,擺明sell 大陸市場多d,target market應該主要係美國+中國,淨係呢兩個地方已夠搵真銀啦!



因為上次大哥的"大兵小將"已flick左我,抱住不感興趣既心情入場睇,結果...高出預期多倍,好好睇呀!入場時我仲準備訓覺,只係旨在陪太陽哥哥睇,點知全場冇恰過,勁!


睇住小黑鬼由成日比人蝦比人打,到成龍教佢真功夫,再出戰擂台,一步一步成為小英雄!有點霍元甲的感覺,雖然誇左d,但真係有點似,只係人物唔同左,同埋背景係較舊的北京啫!但能於天安門廣場、紫禁城及萬里長城等地方取景,真係好犀利,報導話20年黎係好少電影可以取得批文係呢d地方取景架;一套戲能睇晒多個名勝,其中萬里長城進行特訓、上武當山飲龍泉水,景色真係好狀觀,另一bonus!


Yahoo! 電影
 
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
 
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影


    
     
    
    
    
    
    
    


知唔知呢個咁可愛既盒仔裝住d咩呢?



    
     
    
    
    
    
    
    


係awfully chocolate既雪糕!朗豪坊開左新店就去捧下場~~裝雪糕都用個咁設計獨特既包裝,好有型呀!



    
     
    
    
    
    
    
    


回程返青衣會合埋琪琪,一齊去左機場快線站等接媽咪機~~



等到十一點半,終於到啦!成九日冇見啦,好掛住媽咪~~



    
     
    
    
    
    
    
    


媽咪癲左,成喼都係蝴蝶袋!佢仲話同姑媽嬸嬸一齊癲,三個人買左一萬蚊泰銖蝴蝶袋!



    
     
    
    
    
    
    
    


我對蝴蝶袋興趣唔係不大,只係要左一兩個,再揀左個送比太陽媽媽;媽咪另外仲買左幾件帶民族feel既衫/褲,褲我冇興趣,反而鍾意衫多d!



    
     
    
    
    
    
    
    


今日朗豪坊行街都有收獲,型袋一個,多謝太陽哥哥!呢排佢唔知做咩呢,成日買野比我既,梗係賺埋賺埋儲埋好多錢啦!



今日真係由朝full到晚,好充實的星期日!不過返到屋企已好夜,攰到攤係梳化,諗到聽日要返工就想死...唯有期待下個weekend的來臨啦!


    
     
    
    
    
    
    
    


沒有留言:

張貼留言