2010年8月16日 星期一

2010-08-16 (Mon) 泡湯了的 Disneyland Trip.打邊爐@尚賓樓

 
 
 
 
 
 


我同表姐的迪迪尼 annual pass 今個月到期了,表姐的在今日,我的在月尾;所以今日請了假,諗住一齊去多次迪迪尼!表姐一點係屋企樓下接我地,去到迪迪尼泊好車,唔對路...烏雲過緊黎,越來越黑,我地在係車度唔敢輕舉妄動;只係十五分鍾,已係由冇雨變到勁大雨!睇得出諾諾最失望啦,明明落到咁大雨,把口都話 no rain...一心去迪迪尼點知宣告泡湯了~~


假期都要繼續,氹掂諾諾後,開車去第一城食下午茶,貪得意用尋日游水時細妹係相機set左既黑白mode影相! 



 
 
 
 
 
 


跟住返表姐屋企玩,又可見下小日朗;尋日我地先見完面,但媽咪就一段時間冇見小日朗啦!



 
 
 
 
 
 


小日朗好易氹,好易笑~~



 
 
 
 
 
 


諾諾同恩恩玩~~



仲玩恩恩d頭髮添,切同剪喎~~



 
 
 
 
 
 


跟住玩益智遊戲,ABC咭,諾諾真係好勁,識好多字!





單字可能對諾諾太淺了,係我仲摷緊有咩英文字未問諾諾時,佢已經不知不覺跟自己用d咭砌生字添!砌左個BAT出黎,仲知中英讀法,好叻呀!



跟住我地索性玩生字,諾諾砌完成日問:呢個有冇呀?(即有冇呢個字)



 
 
 
 
 
 


小日朗沖完涼,換左另一衫,成個香噴噴,我地又再玩過~~



 
 
 
 
 
 


姑媽原來未同小日朗影過相,等我幫下手啦~~



 
 
 
 
 
 


到我同小日朗合照啦~~



 
 
 
 
 
 


小日朗縮埋一舊仔咁既樣,好鬼攪笑!佢會應人,會出聲做回應,真係好似同您講緊野溝通咁架~~



 
 
 
 
 
 


諾諾沖涼,我都去直激下先~~大個仔啦,識得自己洗頭洗面,搽完泡仲識用花灑沖水!

Picture



 
 
 
 
 
 


夜晚我地約左琪琪同太陽哥哥係荃灣食飯,因為琪琪想拎埋個桃紅色喼,我地去左『尚賓樓』打邊爐!



 
 
 
 
 
 


媽咪呢期影相好多表情~~



 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言