2010年8月27日 星期五

2010-08-27 (Fri) Last Day of Annual Pass@迪迪尼


今日係我張迪迪尼 Annual Pass 的到期日,因為去美食之旅整唔見左頂米奇帽,就約左表姐諾諾今日去多次,睇下有冇機會買得返!其實都約得好急,呢幾日天氣都唔太穩定,唔想好似上次去到門口,泊好車先黎落大雨,最後去唔成!


表姐仲話其實今日孖T媽都有約佢地去赤柱架,諾諾呢排都好鍾意同孖T玩,上次仲因為想同孖T玩而唔要搵平時黐到實既爸爸!最後我地交比諾諾決定,佢宜家大個仔,可以自由發表個人意見架麻;問下佢想同孖T玩,定係同恩恩去迪迪尼;最後諾諾揀左...恩恩呀!


原本表姐黎中大接我既,點知諾諾放學後訓著左,咁我公司都多野做,就做埋d手尾先,做到一點九先走!先去表姐屋企同諾諾一齊食 lunch,又可探下小日朗,但我唔記得影相;食完飯慢慢換衫,三點半先出發,去到迪迪尼泊好車已經四點啦!


諾諾有個Chicoo新太陽眼鏡,好似小明星一樣!




迪迪尼泊車證~~勁靚呀!




幫諾諾搽防曬~~因為太陽油係油性,諾諾d皮膚用完成日出粒粒,所以表姐買了新產品比諾諾用!諾諾一路搽一路怕癢,好攪笑!




已經四點半,但太陽仲好猛呀!




由於太陽實有太猛,熱到我地都有點辛苦,我又好怕曬,所以入到迪迪尼我地就即刻去shop嘆冷氣,順便睇帽先!



不過冇我唔見左個款帽呀,反而幫諾諾試左好多帽!




太陽哥哥今日黎唔到陪我,佢叫我鍾意買咩就買,佢埋單喎!可惜我零收獲,因為冇咩好買, 連我幾鍾意買的cushion,chip n dale仍然係呢兩個款,我床上一早已有了!咁我就可留返個quota喇!



雖然冇野買,但今日有兩張免費的 chip n dale 咭仔做禮物!




行完shop仲好熱,我地就去食ice-cream tea:




食完野出黎已經六點半啦,但我地咩都未玩,其實我地係黎 hea 架咋!哈哈~~太陽剛開始落山,唔曬我地先出動;先去巴斯光年拎 fast pass!




跟住去小小世界~~我問諾諾我地去邊呀?佢答:去it's a small world,跟住玩巴斯光年,呢度好多野玩架!真係答得好鬼可愛~~




一係太陽好曬,一係一落山太陽就走得好快,玩完巴斯光年出黎已經天黑啦!都七點半,我又約左太陽哥哥放工,表姐夫都放左工返到屋企等諾諾佢地,我地都係時候要回程啦!其實諾諾仲想玩winnie the pooh同睇 fireworks 架,不過表姐氹佢下次先,因為爸爸已經係屋企等緊佢地食飯啦!




沒有留言:

張貼留言