2010年8月21日 星期六

2010-08-21 (Sat) 番禺美食之旅 - Day 1

 


標榜不設購物點及自費項目、真正享受旅遊樂趣的美食之旅,聽過身邊好多朋友都參加過,今次係我第一次參加!多得叔叔一手包辦所有野,我只係到時出席就可以了,最鍾意咁,咩都唔洗理跟住玩就得!


今次參加的係『番禺美食之旅』,我地一家四口+叔叔一家只口共八人;我地朝早七點就起身啦,係樓下食早餐,跟住搭的士出荃灣,再搭巴士去皇崗,準時九點到達!



皇崗呢度超多人,等旅遊巴的地方都係,因所有美食之旅既團都係呢度做集合點!



 


旅遊巴足足遲左半個鐘先到,叔叔一家係羅湖已上車,我地一上到車就見到佢地啦,叔叔仲好攪笑咁拍我地上車既movie呢!



旅遊巴跟住直駛,咁長途大家都訓到 ku ku聲,我同琪琪仲比衰威哥偷影添!不過又影得我地訓到好鬼合拍喎!



 


十一點幾,我地到達南沙,第一個景點係『南沙天后宮』,隔離仲係濱海樂園,我對遊樂場興趣反而大d呢!



『南沙天后宮』範圍好大,係一個大公園咁,要行一段路先到~~



 


到啦~~天后像真係好大座呀,氣勢宏偉,係珠江口最具靈氣的天后像喎!後面的天后宮都好靚,再高d仲有個塔,但我地當然冇時間行上去啦!



 


呢個時間我建議影跳跳相,叔叔咁鍾意影相,好開心咁影我地呢!



最後我地個個都輪住跳,我只係跳左一下同影左一張,嘩~~跳得好高呀!簡直係perfect jump 呢!







 


大合照:



係天后像前跟導遊合照:



再黎多張大合照:



許願樹:



 


臨上車前去左試『肥媽燉奶』,不過只得五分鐘時間,我地三個細路怕熱,食凍雙皮奶,好難食!但大人食的薑汁撞奶好滑好正!威哥同琪琪熱得滯情願去買野飲!



 


個幾鐘車程後,一點半我地到達『福林山莊酒家』午膳,呢餐十餸一湯+生果;最出名係"香芋碌鵝+秘制鉢仔骨"喎,係個雞太"鞋"同個蒸咸魚可foul,其餘的菜式都唔錯,第一次係大陸食到幾好味的一餐!



 


想托塔點知唔夠正,但唔想再影啦,因為好多人望住...



我地的旅遊巴:



美食之旅專用水 - 用心服務、以客為尊!



 


下一站係廣東四大名園之一的『餘蔭山房』:



第一次見大樹菠蘿樹!



 


鄔公祠~~其實呢度係一間好大好大既屋,有祠堂、花園、涼庭、瀑布、客廳、偏廳等,好似係話個人中左科舉就起左呢間大宅!



 


最喜歡幽徑入面的 Jumbo 象棋!



園內的溫馨提示,都係威哥標晒汗趴晒地咁影架!



 


太約四點半,我地就到達酒店啦,今次酒店係位於番禺區中心地帶的五星級『科爾海悅酒店』:



介紹話酒店係採用"地中海新歐派風格"的理念設計,精心打造情景大堂,擁有各式雅典舒適豪華客房;入到去大堂,又真係幾靚喎!



好多唔同設計的燈飾、地燈,大堂既櫈亦張張不同,果真花了心思!



 


我之前申請左要double room,因我好怕自己一張床呀!我地八個人四間房,派了兩間double room+兩間 twin room;沒有刻意揀,雖然我我同細妹間的落地玻璃較細,但房間較方間格好大,廁所仲大到要影三張相先影得晒呢!



叔叔嬸嬸的房較長,面向整塊落地玻璃!



兩間 twin room 間格一樣,呢間係媽咪威哥個間:



 


晚飯前原想去游水架,點知呢間酒店的游泳池係室內既,上到九樓見到咁,著住泳衣架啦,但又焗又多人咁,興趣大減...最後都係決定唔游了!



晚飯在酒店內享用自助晚餐,但食物非常普通,所以我都冇影相,午餐仲好味!媽咪話同上次跟叔叔姑媽去的太子酒店美食之旅的自助晚餐,簡直無得比!



雖然自助餐唔好食,但一齊傾下計,嘻嘻哈哈都坐左三個鍾!跟住返房沖涼,之後威哥同謙謙黎左我地房一齊玩挖金牌,玩到成十二點先訓~~


 


沒有留言:

張貼留言