2010年8月24日 星期二

2010-08-24 (Tue) 每朝令人精神為之一掁的靚景


自八月中開始,因為職員的shuttle bus需從新招標,暫時暫停行駛至另行通知;而咁岩係呢個時間,我地既梁偉文議員爭取到一條新巴士線,路線完全岩晒我返工!自此後,來回青衣返工放工我都會搭呢條新巴士線,上車後到大圍火車站只係三四個字,好快!而每次搭都會經昂船洲大橋,每朝望到咁醒神既靚景,精神都會為之一掁!




呢日影相咁岩有兩架軍人車經過,會唔會係解放軍呢?佢地經過時著晒軍人衫,仲好似望到我楂住相機,所以我唔敢影佢地個樣呀!




呢d係放工時影既,有時撞正落霞,又係另一種感覺!




靚靚海景+香港著名的貨櫃碼頭:



沒有留言:

張貼留言