2010年8月13日 星期五

2010-08-13 (Fri) 自家製烏冬.潛行凶間 (Inception)


今日放工去荃灣剪髮,剪完太陽哥哥剛放工黎到接我,時間較得岩岩好!今日下午已上網買定飛係荃新天地睇『潛行凶間 (Inception)』,睇戲前先食晚飯,去左未食過的『自家製烏冬』:



門口的大餐牌及透明廚房:




仲有日本食店好興的模擬食物,真係假得好靚,睇見就想食!




叫了兩個小食:帆立貝北海燒 [$30]、吉列六白黑豚腩芝士卷 [$28]。




太陽哥哥試了海鮮湯烏冬 [$45]:




我試了鹿兒島六白黑豚什菌南瓜汁掛烏冬 [$45]:



呢度d烏冬真係好彈牙,值得再去!



潛行凶間好多身邊朋友已睇晒,講明要好留心睇,我都預左會講好多野;奈何今晚真係精神唔夠,可能尋晚PT遲放工,今日返工已好攰,我連剪緊髮時都中眼訓,加上睇成十點場,所以睇時好吃力;故事大概知係講偷偷進入人地夢中,從而偷取對方深鎖的秘密;睇時先知原來仲可以夢中夢,最後仲係四層的夢中夢中夢中夢,勁!不過因為冇咩精神,我又覺得唔係太好睇,因為真係講好多野,係今晚我呢個精神狀況,我真係冇咩耐性,但視覺效果係絕對精彩!


Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
 
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
 
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影



今日收穫又兩大袋,都係日用品屋企野啦!



睇戲前去左新台場買近來太陽哥哥極力推介的食物 - 豬肉紙,好薄好薄+好脆好脆的豬肉干!




沒有留言:

張貼留言