2010年8月15日 星期日

2010-08-15 (Sun) Swimming with Nok Nok.Dinner@上海坊

 
 
 
 
 
 
 


今日同琪琪去搵諾諾游水,其實約左下午兩點到,點知想出門口時陰天+毛毛雨,好在一個鐘後出太陽,即刻出發!


帶左呢份禮物比諾諾...估下係咩黎?



去到吹漲完就變左...跳跳鹿!睇諾諾個樣幾鍾意~~其實佢可能覺得好神奇就真,黎到時明明扁 tat tat,點知原來係跳跳鹿黎架!



 
 
 
 
 
 
 


直激小日朗洗白白,只係兩個半月既佢,已經漲到咁既樣,個肚 dup超肥大呀!


 
 
 
 
 
 
 


表姐預備了大大粒既士多啤梨比我地係游水前食,先補充一下體力!


 
 
 
 
 
 
 


大約四五點冇太陽曬住時,我地就換泳衣去游水啦!睇諾諾一身既游水裝束幾攪笑~~



落水前影返張~~其實已經係八月中啦,但今日先係我今年第一次游水!



 
 
 
 
 
 
 


表姐夫幫我地影幾張相後,佢就先返屋企,得返我地睇住諾諾,睇黎表姐佢地對我同琪琪都好有信心喎~~



事實我地同諾諾都玩得好開心,證明交比地絕對放心!我地仲拎埋相機落泳池影相添,幫諾諾影左好多相呀!



 
 
 
 
 
 
 


游得好犀利喎~~



好識嘆喎~~



全日唯一一個游水短片:



 
 
 
 
 
 
 


半個鐘後,表姐帶埋浮板黎join我地!諾諾一見浮板就話唔要水泡喎~~



琪琪用浮板,可以游到同魚一樣快架!



 
 
 
 
 
 
 


諾諾對面屋小妹妹都黎左游水,佢叫 Florence,成個日本妹咁架!



 
 
 
 
 
 
 


諾諾仲同妹妹交通水泡玩~~



 
 
 
 
 
 
 


太陽落山時,天氣開始凍,臨上水影多幾張合照先!



 
 
 
 
 
 
 


上水啦~~



抹乾身後,諾諾換上一件好可愛既 froggy 小浴袍!



 
 
 
 
 
 
 


上到去小日朗在飲奶奶,聽聞佢好易揍,只係訓覺同飲奶架咋;睇下佢丫,掃風時已訓著左啦!



自己睇自己個拳頭~~



 
 
 
 
 
 
 


小日朗識同人玩啦,掂下佢面珠/鼻就識笑架啦,好盞鬼好易氹!



 
 
 
 
 
 
 


一場黎到,都要同小日朗影張合照先得!



 
 
 
 
 
 
 


跟住琪琪同朋友食飯,太陽哥哥係大圍接我,我地今晚同太陽媽媽係旺角食晚飯!



我地去左『上海坊』,食左四樣野!



 
 
 
 
 
 
 


由於日元高企兼繼續升,我同太陽哥哥決定結婚週年唔去沖繩啦;之前花左咁多時間搵資料,都冇d失望架,但冇理由兌緊 9x 都夾硬唔抵都要去架麻,其實我地都係理智既人黎既;加上太陽哥哥話資料搵左都唔怕,下次去時實有用架麻!


因為想用返 JW Vacation Club 既 hotel voucher,最後我地鐵定改去北京!北京我同太陽哥哥都未去過,最重要係想去新開的室內滑雪場玩 snowboard!我地預計滑兩日雪,而黎到北京點都要去長城一趟既,咁又一日喇,所以都係去七日啦;慢慢玩慢慢探索下,去埋天津又得!為左搭正結婚週年,我地既旅行定於18-24/9,已經confirm晒機位啦!最犀利係24/9有朋友結婚呀,所以我地揀左下午四點幾到港既飛機,返到黎返屋企放低行李、沖返個靚涼、換返套飲衫,就又要去飲呀!


今日仲買埋最updated的閃閃旅遊書啦,迫自己唔可以再三心兩意啦!太陽哥哥話要快d確實去邊,然後計劃一下點玩~~既然咁堅定,我都拿拿林取消晒之前所有沖繩酒店同機票既bookings!



 
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言