2010年8月5日 星期四

2010-08-05 (Thu) 四週年前夕

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


今晚我要返PT,太陽哥哥亦係銅鑼灣飲朋友為初生囡囡擺的滿月酒,所以一齊回家;返到屋企門口,太陽哥哥話佢冇帶鎖匙,叫我開...一開門著燈,發覺小餐檯被移到廳中心,仲有袋野係檯面!



我個心好快知咩事啦,一定係太陽哥哥的攪作,佢平時遲過我起身同出門口返工既,呢個安排實係今朝已早有預備!唔怪之無拿拿話冇帶鎖匙啦,平時都係佢開門架麻,有心等我自己開門既!因為聽日係八月六號,係我地拍拖四週年既大日子呀!只係我估唔到佢早一晚會比驚喜我先啫~~



用個Tee shop 紙袋裝住扮野...入面仲有袋中袋+袋中袋中袋!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


wow~~係太陽眼鏡!I super like it!因為之前講過想買個太陽眼鏡,等下個月慶祝結婚一週年去旅行時可以用!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


因為相機色差問題,其實不是黑色的,係藍灰色,隻色special得黎又唔高調,我真係好鍾意呀!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


太陽哥哥仲為我地呢個紀念日畫左幅畫,釘左係牆上,我一入書房就見到!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言