2010年8月14日 星期六

2010-08-14 (Sat) iPhone4@Fortress.飲早茶.深井陳記燒鵝.拎喼

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


今朝同媽咪琪琪飲早茶,尋晚琪琪已經話今日Fortress會有iPhone4發售,不過得少量,橫掂今朝都去飲茶,不如早少少去青衣城Fortress望下,有機會買就買返部,冇就繼續飲茶;點知九點去到見到...勁多人!



帶埋旅行檯櫈黎,d人真係好激呀!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


既然冇我地份,就死左條心安心去飲茶啦~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


晏畫做家務+Aerobic中渡過,等太陽哥哥游完船河後,約左佢係荃灣食飯,去左『深井陳記燒鵝』,正店係深井個間喎!



我地叫左個燒味鮑片二人餐,揀了都要各加$6的乳豬+燒鵝!



太陽哥哥早前訂的玩具到手,睇佢笑得滿足,咁大個仲玩玩具,成個大細路咁!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


我同太陽哥哥第一黎食,一致都覺得好好味,似足深井味道,唔怪之標榜正店係深井陳記啦,有機會實再黎幫襯!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


出荃灣主要原因係去千色店拎旅行喼,早前以舊喼加$499換購的Mendoza 26" sharp黃色喼到手啦!因為我一個人拎唔到兩個舊喼出去,幫唔到細妹拎埋佢個個桃紅色,過日再同佢去拎啦!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言