2010年8月2日 星期一

2010-08-02 (Mon) Lunch Buffet @ Royal Park 2+2 Cafe

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


麥生係中大做左接近四十年,上星期五正式榮休,不過因為佢太重要,office繼續以PT形式聘任佢,所以佢仍然會繼續同我地一齊做野;雖然係咁,但我地都覺得應該同佢食返餐 farewell 一下,就訂左 Royal Park 的 2+2 Cafe 食 buffet lunch!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


office有成十六個人,又要搭火車,時間有限,我地分兩批出動;我梗係第一批啦,坐低先同麥生影下相先!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


呢度食野一般架咋,但最近我地又最似樣,冇得揀...魚生全魚類,冇我份!



海鮮只得青口同蝦...



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


我食左唔係好多,因為冇咩選擇,青口同燒牛肉最好味!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


我地十六個人坐四張四人檯,霸晒成排窗口位!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


第一次見藍色Macaroom,有同事食完變左阿凡達,佢仲唔介意扮比我地睇!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


大合照:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言