2009年2月26日 星期四

2009-02-26 (Thu) 屋村盆菜


上個weekend出街時,見到屋企樓下個球場set up緊,原來今晚有盆菜宴,我都唔知添!呢個情景我係度住左廿幾年先第一次見(可能有d舉行左我都唔知啦),覺得都幾攪笑,一個球場仔,咁都可以擺到咁多圍盆菜宴!




到我夜晚去完街九點幾返黎,見到d業主就食完走晒,得返d幹事們係度寒暄,仲要唱K跳舞,真係奇景!返到屋企後,我住到差唔多三十樓都聽到佢地唱歌,睇黎佢地真係超high!


我仲見到有架van仔駛左入球場入面,應該係盆菜宴間公司運返d物資走,又會駛到入球場既?不過駛到入去都好,唔洗搬咁多野咁辛苦,檯櫈之餘仲有gas爐同餐具,都幾係野架!




沒有留言:

張貼留言