2009年2月5日 星期四

2009-02-05 (Thu) 有禮物!!




前日返PT,Elsa送了我一份早來的生日禮物!

其實早前佢話會比兩隻黑仔扭蛋我,因為佢double左;到我尋日返工時,佢比左個信封我...




我知實係黑仔,點知Elsa叫我打開睇,我咪打開囉,原來仲有張紙條仔,寫住因為諗唔到送咩生日禮物比我,於是就送呢兩隻醜樣版黑仔比我做生日禮物啦!



我知呢兩隻黑仔佢實唔洗我比返錢既,不過冇諗過係生日禮物黎啫,同埋係生日禮物,佢實唔會一早同我講啦,所以都冇諗過原來係生日禮物呢!點知...





Elsa今日其實仲要比隻佢用緊既cream我試,佢仲比埋個盒我,等我如果買就容易配;今次佢諗住我唔會打開黎睇,但我有預感,入面唔止係cream...





除左cream外,真正的禮物就係個盒入面啦!呢次佢估唔到我會即開,唉...真係佢想我開時我又唔開,佢唔想我開時我又開喇,哈哈!





禮物係Elsa係yahoo bid架,仲係2009 Valentine's Day - first release,好珍貴咁,多謝晒呀!


 



 


沒有留言:

張貼留言