2009年2月2日 星期一

2009-02-02 (Mon) 細姑媽屋企拜年


今日難得媽咪下午唔洗補習,我下午又咁岩放到假,一於決定去表姐度,因為呢期媽咪教緊表姐織冷衫,費事要表姐次次特登過黎青衣麻,細姑媽又去完旅行返黎喎,上表姐度又可順道拜年,又可同諾諾玩,一舉幾得!


咁岩叔叔又放假,我地約埋一齊係沙田美心飲茶先;諾諾坐我側邊,超開心,我問佢:where is your tongue?佢就會伸脷,宜家仲識lam左lam右呀,好攪笑,睇片啦:




食飯都不忘練習,宜家教小朋友原來要趁早開始,做媽媽時刻都要諗下點開心咁活動教學,咁個BB就唔會辛苦啦,好似諾諾咁,成日都笑,一個開心BB!


諾諾好叻呀,抽d字母問佢咩黎佢識分架,片中會清楚聽到佢講A、O、M,M講得特別攪笑!呢度只係拍左部份咋,佢仲識其他子母架,好叻叻呀,但唔可以一次過問佢好多,佢會不耐煩架,每次問兩三個好啦!




叔叔要走啦,臨走時同諾諾影返張相先,一講beautiful eye,諾諾就會眨眼架,好cute好盞鬼!





呢件女仔裙仔又係媽咪新作,佢特登帶黎比表姐睇,因為表姐好恨要個囡架,我地就將件衫放係諾諾個身度影相,哈哈!





飲完茶就去姑媽屋企啦,上次第一次黎仲係裝修尾聲未入伙,今日先係正式第一次拜訪;呢度好大呀,我今次冇全屋影啦,想睇返就按此處 (<- click)


呢度裝修時係諾諾間房,但佢宜家咁細個唔可以自己訓,暫時變左playing room先!


一入黎諾諾就表演射籃啦,佢識行只係一個月度,唔係咁穩陣,但人既天性就係識保護自己,佢好醒咁識得扶到實一實咁起身,再放個波落個籃度,睇佢幾開心,仲以為自己入左波添!哈哈~~



窗台放滿諾諾的玩具,任君選擇,好狀觀呀!






睇諾諾玩到幾癲幾開心!






諾諾與penguin:



諾諾會跟住penguin行路同郁對手架,但佢又唔敢掂隻企鵝喎,唔知係咪以為隻企鵝係真動物所以怕怕呢?




諾諾訓晏覺時,媽咪同表姐織冷衫,我就周圍影下d新年佈置,呢度都有chip n dale 揮春呢!


 


好鐘意呢張相,大家望到有架飛機嗎?




右邊係諾諾既work station黎架!





拎野飲時忍唔住要影低裝滿食物的大雪櫃!





諾諾訓醒啦,已經天黑,直到我地七點三離開,中間只係大約45分鐘,睇下同左諾諾玩左幾多樣野啦!先係我送比諾諾的音樂神奇畫板:








咁大張mat咁細粒的公仔,諾諾都搵到duck duck呀,幾犀利!




最衰出面天黑,唔係大小風車影埋一齊應該幾靚!跟住玩風車+penguin:





呢張超攪笑!



嗱...penguin跌低左諾諾都唔敢扶佢起身架!




跟住睇書書:




真係睇到眼都唔眨,好認真架!




 


跟住玩杯杯桶:





我同諾諾係咁repeat咁玩cheers,睇我氹到佢幾開心!








我cheers左陣就悶啦,但諾諾好似cheers極都唔厭...唉!






跟住玩打電話:




真係有禁掣架,禁完會講野添...好攪笑!









玩咩都一樣,係咁repeat都唔厭...我就係咁影相囉!









噢!等到恰眼訓呢!嘻嘻~~


攪咩咁肉緊呀?呢張勁攪笑!哈哈~~



 


諾諾真係玩極都唔攰,可能訓左晏覺變得精力十足,係咁爬黎爬去、行黎行去...睇到啦,短短45分鐘就玩左咁多樣野啦!湊BB真係唔容易,我見識左半日已經嚇親啦!



咁cutie既襪仔都要影一影先!




 



沒有留言:

張貼留言