2009年2月2日 星期一

2009-02-03 (Tue) 拆利是


我拆左利是啦,雖然仲有好幾封未逗,但實有太多利是啦,好厚咁,於是忍唔住拆左去,然後丟晒d利是封,哈哈!




今年收的利是,有d係自己屋企枕頭底,有d係太陽哥哥屋企枕頭底,所以呢度係大部份,未齊架,但等唔切啦!




拆左後就丟晒d利是封,淨係keep錢,哈哈!每年的利是封總係五花八門,今年都唔例外,等我分享下較為特別d個d先!



每年媽咪的利是封都好特別架,上年的鼠年利是封,我仲記得係全場No.1 既,今年的金牛滿屋都好特別:





上年的鼠年利是封:




太陽哥哥今年係第三年比利是我啦,今年仲第一次加埋壓歲錢,希望呢個優良習慣繼續保持落去啦!嘻嘻~~




最最最大封既,呢兩年黎都係太陽媽媽同爸爸的利是,接近四位數字架,非常可觀呢!所以呢,淨係媽咪、太陽哥哥同太陽媽媽爸爸的利是錢,已接近總額的一半了,亦即係接近一半的利是錢,其實係佢地贊助既,哈哈!




今年係牛年,但仲收到鼠年利是封呢,不過都幾可愛啦!



連2008年的利是封都有!




呢兩款就好多燙金,好金銀滿屋、大展鴻圖feel,仲有桃花運咁!





呢款M記獨家燙金利是封,係內部職員先有,街外冇架,比起食套餐送個款普通紅色版靚好多好多倍呀,我好鍾意呢!因為係十二生肖利是封,所以咩生肖都會有,我收到既係猴,後面寫明係2009年架!





銀行身家有返咁上下份量既 HSBC Premier ,呢封係老闆比既!





男女仔左右各一邊的利是封,最攪笑係派個個都唔知,以為係一樣呢;而咁岩我個兩封係一set,細佬妹個兩封反而係一樣的,難怪派者不知,因為佢自己都撈亂晒,哈哈!




其餘利是封:






截至初八,利是錢已衝破三千大關啦,黎緊幾日再努力d先,係咪成個正月都有得派既呢?其實總數跟上年的差不多,已經係一個好好的回憶了!


多謝晒所有派利是比我的親戚朋友們,多年黎得您地既支持,真係我既福氣,係我淪落街頭既日子,多得您地給予的溫暖!哈哈~~~~放心啦,有朝一日,我會派返比您地...既仔女架!未生個d,為左我封利是,就加把勁啦!




沒有留言:

張貼留言