2009年2月4日 星期三

2009-02-04 (Wed) 提前慶祝30個月紀念日


後日係我同太陽哥哥的大日子,我地踏入30個月紀念日啦,去到三字頭啦,佢仲話我成為左同佢拍拖最耐既女朋友添!YEAH~~ 其實,今個月都幾特別,又係拍拖30個月紀念日,亦係我的30歲生日,發生係同一個月...噢,比大家知道我個age添,不過唔緊要啦,係事實唔怕講麻,更何況我一向生得比實際年齡細,最重要係心境唔老咩得囉!(嘻嘻~~安慰自己~~)


由於後日正日太陽爸媽去完旅行返香港,我地應該要幫手拎行李,時間上未必慶祝到,所以就今日慶祝啦!每年的生日月,和民都會送我一張生日$100 coupon,因為只可係星期一至四用,今日似乎係好時間用左去!


今次我地叫左五色刺身,但唔太多,都係上次食既七色刺身份量勁d;不過太陽哥哥有刺身食就開心啦,睇佢個樣幾開心,哈哈!




串燒盛盒:



第一次食串燒盛盒,新出架,鍾意食和民係佢keep住有新野,每次黎都可有新嘗試!




石鍋牛肉野菜燒係返叫,仲係太陽哥哥自己要求,上次食過返尋味吧,不過d牛肉真係好正!




芝士照燒雞卷都係新野,我好鐘意食,饀料又健康,個汁又正,六舊入面我食左四舊呢!




蒜香海鮮炒飯好香好味,好多蝦同帶子架,幾扺食!和民真係食極都唔厭呀!




紀念日就互送小禮物啦,太陽哥哥買了件外套比我,我就買了條nike運動褲比佢!



太陽哥哥有條心愛既運動褲,被太陽爸爸掠衫時唔小心丟了落街搵唔返,太陽哥哥好傷心呀,但條褲係大半年前買架啦,咁舊既款,我地搵暈晒成條波鞋街都搵唔到呀,唯有買呢過條啦!呢條係新款架啦,不過太陽哥哥都係覺得好傷心...唉,我又幫唔到佢,好無奈呢!




沒有留言:

張貼留言