2009年2月12日 星期四

2009-02-12 (Tue) cutie 紙巾 & cutie 麵包仔



屈臣氏前排推出既芝麻街 tissue,包含左我本身好鍾意的兩個原素:Q版+粉彩畫!係咪好cutie呢?michele知我應該鐘意,show左比我睇,我行過屈臣氏就即刻掃左四十包啦,哈哈!




我本身都鐘情一d靚靚紙巾架,好似以下呢d咁,咁當然都要價錢平先會考慮啦!呢次的 sesame street 實屬勁靚之作,更加唔會放過啦!話說$12.9一條,但個日我買時,係另一個位,見到有$9.9一條,明智既消費者梗係會拎$9.9一條個d架啦;去到過機時一beep,出左$12.9,我就同收銀姐姐講話見到係$9.9,佢地check左原來係上手唔記得換返好,應該係$12.9架,但因為我已經見到同拎起左買,原來店舖係會照收我見到個個價錢架,即係$9.9一條;即係廿蚊就有四十包啦,超抵!


三蚊雞雖然係小數目,但按 % 計,係33.33%架,真係勁爆抵!我今日先知消費者有呢個權益添,因為我記得以前試過,但間舖都係話:唔好意思呀,唔記得改,應該係貴d個價錢架...我同媽咪講,原來佢一早知添,咁以後大家買野要識爭取啦!







好耐冇食過咁細個既麵包仔,貪得意買黎做早餐,岩晒我鐘意試多d野,但胃容量有限既人!只得包tissue咁細個咋,so cute!




沒有留言:

張貼留言