2009年2月9日 星期一

2009-02-09 (Mon) 元宵佳節.我的舊曆生日


 
 
  


今日係元宵佳節,亦係我的舊曆生日,出生於正月十五,係咪好浪漫呢?我成日都咁話自己架,嘻嘻~~


今日咁岩係學校儲協新春盆菜宴,上個月已跟同事們一齊報左名,因為有位舊同事AUDREY都會返黎一齊聚下,幾有意義!




 
 
  


好耐好耐都冇食過盆菜了,所以好有新鮮感!




開餐啦!個個都掛住食,冇咩人理我呢!



 
 
  


AUDREY係我剛入中大時的同事,個時係我做得最開心的日子,好懷念!今日佢仲比利是我呢!





 
 
  


抽獎券為我帶夾了一包北杏,哈哈!



最後影返張BA大合照先,濟濟一堂,好多人呀!



 
 
  


夜晚媽咪幫我慶祝生日,我揀左未去過的荃新天地!



抬頭看看月光,每個月都會有一次 full moon,但總覺得正月的係最靚既,哈哈!!




 
 
  


荃新天地好大,但店舖好散,行完呢邊要走返另一邊都好麻煩下;d舖頭又唔夠大眾化,想行下b+ab都冇間,我覺得唔太好行!



 
 
  


原本想食上海婆婆,但要等太耐,最後去左被呢隻大餃子吸引的"大阪王將"!




餃子定食最誇,跟成十二隻餃子,就算餃子出名,食十二隻相信會反胃,食到嘔吧!



 
 
  


我地叫左天律飯套餐[$60]及王將拉麵套餐[$63]:




 
 
  


食完野後繼續周圍行下,發現呢間十分吸引的 PASTA de WARAKU;好靚好靚呀,我又鐘意食意粉,早d見到佢實會揀呢間啦!






 
 
  


加大份量仲係同樣價錢,岩晒男仔,我即刻諗起威哥同呀健,哈哈!唯有等下次有機會先品嚐啦,但我又應該唔會再黎荃新天地喎,真係矛盾!



咁吸引皆因櫥窗入面有好多睇見都流口水既美食!









 
 
  


除意粉外,仲有扒餐同pizza,真係多元化喇!






 
 
  


沒有留言:

張貼留言