2009年2月15日 星期日

2009-02-15 (Sun) 婚紗展 & 送給太陽哥哥的禮物


今日太陽哥哥唔洗楂車,終於有日一齊放假啦,我地就去左婚紗展!見到太陽哥哥係度買緊飛嗎?佢係四號counter呀!




跟住入得場啦!今日行左好耐,返出黎時已天黑了!餓死我,我見到人地食炸雞脾流晒口水呢!




之後衝返屋企,食太陽媽媽拿手的辣椒雞,我最鍾意食佢呢味餸架,好夠辣呀,我仲會飲埋d湯,食到噴火架!




好啦,係時候講返尋日我預備左咩送比太陽哥哥啦!先係情人節咭,我對簡單線條公仔情有獨鍾,加上咭外的this much同咭內的this much好有意思,我一睇就覺得好得意,代表住我深深的愛麻,哈哈!前幾天太陽哥哥整比我的生日咭,又係類似呢d公仔,但呢張咭我已買左好幾日,證明佢都幾了解我,知道我鍾意咩style既野!





本身諗住就係寫咭算架啦,點知尋日早上,係太陽哥哥楂緊車時,我同媽咪落街食lunch,諗諗下覺得,淨係送張咭好似唔夠貼心,好似預備多樣野好d喎,咁預備咩好呢?諗過買個心型盒裝d野入去,但屋邨文具舖產品有限,令我好想有間citysuper出現,唉...


猶豫之際,十五十六唔知點好,忽發奇想,既然買唔到心型盒,就自己整個心囉!用咩整呢?呀!就用太陽哥哥平時最鐘意食的兩個平價朱古力啦!係超市買左兩包麥提莎同一支大三角朱古力,我腦海當時浮現出一支心型花花啦...跟住再去文具舖買左靚靚既環保布質紙!大家估唔估以下既物資,點聯想到心型花花呢?



就係咁喇!其實似丫叉多d,哈哈!但我會包漲佢,令佢看似心型!不過大家要有心理準備,我既方法係好唔環保架,但因為冇時間,屋企又資源有限,請原諒我呀!




先攪朱古力身體部份,唔想一摸就比太陽哥哥摸得出係朱古力,所以我要用廁紙包漲個身,拎住卷廁紙係咁卷係咁卷...



包極都唔夠立體,就攝左兩包 tempo係麥提莎度,估我唔到吧,哈哈!




跟住再用保鮮紙定型,同埋將兩舊野黐埋一齊;中間隙縫太多,亦要放廁紙攝住;呢個步驟好重要,似唔似心型靠點包保鮮紙啦!



雛型出晒黎啦,我就好滿意喇!三角朱古力部份唔需要聯合,所以只用A4紙包一包就攪掂;跟住就要將花的上下身連埋一齊喇...



搵唔到透明的封箱膠紙,屋企真係咩都無...唯有肉酸d啦,總算做到想要既效果丫!




去到尾聲啦,原以為唔難,因為前面的工序都尚可;但呢部份係最難整架,難到我仲差d想放棄呢!因為我諗住high classd,買左好似平時環保袋質地既紙,但佢係黐唔到膠紙架!同埋用得呢d環保紙,膠紙一定唔可以外露,咁點包呀?R晒頭,試包左好多好多次...最後用雙面膠紙勉強包好,d彎位真係包到我炆呀,又想佢似心型,但想包到唔多痕,係好難呢!



心型攪得掂,花的棒棒部位難唔到我啦!



大功告成!我覺得是次製作係小學生level,全部物資都係屋企搵到既,好似搵到咩就放咩上去咁,有d都幾離譜,哈哈!但都有它的可取之處既,就係低B得黎,有背後既辛酸又攪笑的製作過程麻,呢個回憶對情人節黎講都好有意義架!




沒有留言:

張貼留言