2009年2月8日 星期日

2009-02-08 (Sun) 生日慶祝 & 屋企開年飯


今日班長同安民同我做生日,上個月已約我了,班長永遠都咁有我心,感動!!


佢地話好耐冇睇戲啦,雖然我有好多戲都睇左,好在都仲有套係大家都想睇但未睇既,就係3D版超級零零狗,咁岩旺角又仲有得做,所以我地決定係新世紀食飯慶祝加睇戲!


先去我一向都鐘愛的POKKA CAFE,但安民怕醜冇上鏡,嘻嘻~~






食物近鏡,三個MAIN COURSE加個甜品:







醫完肚就去睇戲啦,呢次係我地第一次一齊睇3D戲呢!


超級零零狗.jpg
 


3D超級零零狗05.jpg
 


3D超級零零狗02.jpg
 


3D超級零零狗1.jpg
 


3D超級零零狗04.jpg
 


3D超級零零狗01.jpg
 



套戲超好睇呀!好似開心過同緊張過波兒呢!但兩套卡通我都鍾意,打和啦!我真係幾鐘意睇3D戲,嘻嘻~~ 我覺得劉玉翠係配得最好既一個呢,佢配的貓貓真係超盞鬼,d對白又好好笑喎!最鐘意係貓貓以為零零狗同犀牛都係short個段最爆笑,零零狗同犀牛成日迫貓貓做d癲野,好似跳火車呀、撞牆呀咁,所以我睇到又好笑又緊張,勁好睇!





班長同安民請晒我食飯睇戲,我冇諗住連睇戲佢地都請埋呀,真係勁唔好意思,但又好開心佢地咁錫我呢個老朋友!



夜晚兩家人一齊食開年飯,太陽媽媽未去旅行時已約定我媽咪,呢頭年廿八先過完節,呢頭又開年,d大人最鍾意攪呢味野!



威哥又唔肯上鏡...



最後都肯影但又唔正經,要show個被迫樣喎!



我地食左泉章居最出名既鹽焗雞,其次係梅菜扣肉同炸鮮奶等等!




呢餐唔太抵食,冇左太陽大哥哥同佢女朋友仲要貴過上次的金潮;所以話金潮的確係好味又抵食,不過等個下都冇得訂位真係好有問題!



沒有留言:

張貼留言