2009年2月23日 星期一

2009-02-23 (Mon) 左腳跟又發炎......


左腳跟又發炎呀,尋晚出街feel到有小小扯住,點知今日凌晨時分痛醒左,四點開始,痛下醒下訓下咁到朝早,即刻call醫生攝個時間比我,因為行得好慢,唯有就一個鍾先一班去clinic的富貴巴,九點趕唔切,就約左十點!


我早左到,係火車站坐左二十分鐘...走左既同事,可能未見過呢個火車站對出的新外貌呢!早上空氣清新,坐係度其實都幾舒服!



右邊起緊個幢樓,係我地未來商學院building,2010落成,到時我地就要搬落黎返工啦;隔離已起好個幢就係新落成既酒店,HYATT黎架!





冇野做就影低發炎的腳踭...



左邊大右邊好多呢...




醫生check返上一次發炎時,剛剛係四個月前,exactly十月廿三日,好邪呀!同上次一樣,要驗血、包紮;上次驗血後,其實check左尿酸我係比標準高少少,又冇超標,所以醫生一路唔認同係痛風,雖然病徵勁相似,但我太後生啦喎;但醫生話四個月痛一次算密(其實我覺得唔係好密啫!!),佢個point係,宜家一年三次,點知第時會唔會更多?(咁又make sense既......) 所以佢都好想知究竟係咩事,所以佢建議:今次係發作中抽血,要好返無痛下都抽多次血,約三星期後,係正常情況下驗多次,如果尿酸係低過"標準高少少"個位好多,咁可能我真係痛風喎...


醫生比左上次好勁個隻藥我,粉藍粉紅襯到絕個隻呢,我記得止痛好勁架,great!不過次次都係,一食完個頭會暈暈地!其實醫生比左兩日假我,叫我即走,問我咁點行喎...但我點走丫,唯有返公司做野等放工搭職巴仲好啦,況且我真係好忙,有好野要整呀!




沒有留言:

張貼留言