2009年2月13日 星期五

2009-02-13 (Fri) Crazy shopping & 紅蔥頭

 
 
 


二月頭的兩個星期,全市大減價,有d更誇到三四折,我忍唔住出手,買左好多好多...不過宜家先得閒同大家分享返!


天氣已開始熱,針織衫未必仲有機會著,但買黎下年著都得啫!




 
 
 
 
 
 
 


呢排咁熱,呢兩件隨時著到啦!二月有咁多節日,著住新衫過,人會開心d啦!嘻嘻~~




 
 
 


買完彩色就買沉色,其實通常得返黑白色揀,我先揀黑色;黑色唔太鍾意,但冇其他sharp色都冇辦法,當買黎返PT都好,咁抵,黑色都要啦!




 
 
 
 
 
 
 


我夏天好鍾意著連身裙架,貪方便麻,唔洗點襯,著對CONVERSE就攪掂;今次就睇中兩條連身裙,不過只得黑灰色揀,唯有兩條都要黑色啦!生日我已著左件啦,好好睇呢;其次返PT又得,所以雖然兩件都得黑色岩,我都要晒佢!嘻嘻~~




其實買左應該有十件架,但唔記得影相!


 
 
 


今日同太陽哥哥試新野,係女人街入面既紅蔥頭,好抵食!




 
 
 
 
 
 
 


我地揀左卡邦尼煙肉意粉同燒牛柳飯,意粉好好味,鐘意食意粉既我將會多一個選擇;不過牛柳就麻麻,下次應該唔會再試肉類了!



 
 
 


沒有留言:

張貼留言