2009年2月11日 星期三

2009-02-11 (Wed) My 2009 Birthday (上)


 
 
 


今日生日正日,我同太陽哥哥都請左假,借了BEN的車遊車河!今日行程相當緊密,BEN大概十點交左車比我地,由我楂車直駛青衣...



倒後鏡的我,COOL~~



返青衣因為約了媽咪食早餐,三十年前,佢咁辛苦生我出黎,咁偉大既任務,我生日當然要見一見佢啦!



跟住出尖沙咀,太陽哥哥諗住係新太陽個頭泊車架,但醒目既我介紹左佢泊係金馬倫道通利出面既錶位,唔係等左好耐就有位啦,唔知係咪生日夠旺呢!



出黎尖沙咀係因為要去半島tiffany揀禮物,因為我冇咩特別野想要,我冇野想要時,太陽哥哥就通常叫我係tiffany揀架啦,今次又買左戒指呢!



揀完禮物就入左石澳,有車梗係去d難去到既地方啦!原本太陽哥哥話去赤柱,但個度行街多,冇咩特別;我就提議去石澳,因為原來太陽哥哥唔知石澳除左個個沙灘外,仲有個好靚既石灘架!一於等我帶佢去見識下啦,經過好多好窄既彎路就到達目的地喇!




兩旁都有好多靚屋呢!




就係呢個石灘啦,我以前自己楂車都黎過幾次架;呢度唔係太多人識黎,好多戲都係度拍架,不過近年都好多人黎影婚紗相,我地今日都見到三對!






另外我好鍾意呢條橋,係我喜愛的粉藍色,事隔多年都冇變色呢!






影左好多好多相,扮看海,哈哈!




crazy time 到啦:










扮下新人擺甫士先,哈哈~~





呢墻石牆都幾靚丫!



 


回程時又有新人黎啦,仲見到一隊crew拍攝新車特輯添,呢度今日好旺場噃!





跟住楂返車落石澳沙灘,又影下相先!





行去同dcolour屋仔影相先:





又見有新人啦,究竟影婚紗相時好唔好黎呢度呢?好似好多人黎影過咁,但我又真係好鍾意colourfulbackground喎!




 
 
 


沒有留言:

張貼留言