2009年2月24日 星期二

2009-02-24 (Tue) Hello Kitty 朱古力


呢款Hello Kitty朱古力係咪好靚呢?突然好想買禮物送比Elsa

,走入零食物語睇下有咩係Hello Kitty...就被呢個朱古力包裝吸引左,因為我想個"芯"都要係Hello Kitty架!







問個sales姐姐入面有幾多粒朱古力架,佢答我得幾粒,我話下,咪好唔抵,佢話包裝好靚架喎,一層層咁架...個包裝又真係望落幾grand既,淨係個蝴蝶結已加唔少分!


通常買野比人唔諗咁多既

,所以就即買,宜家要等elsa拆開先知個sales姐姐有冇厄我啦...不過睇怕佢連拆都唔捨得拆,等我迫下佢先!



沒有留言:

張貼留言