2009年2月22日 星期日

2009-02-22 (Sun) 乜都得先生(YESMAN)


今日去返星期五的地方,將一切疑問問清楚晒,得到的回應,雖然唔係十全十美,亦有d野真係無得配合,但比預期的擔心,的確少了好多、好多,宜家唯一擔心係到最後,會忍唔住花更多去換取配合唔到既野啫!


點都好,成個人好似鬆晒、放開左咁!跟住仲好開心咁同太陽哥哥去行花園街、花墟,睇下有咩道具岩用,仲好自在咁食飯睇戲添!呢期想睇親密同乜都得先生架,不過好姊妹elsa尋晚睇完後者勁sell,我就即刻"吞"佢上第一位啦,哈哈!


通往嘉禾旺角的長長電梯:



我扮大陸匿呀,仲特登露襪添,哈哈!




咁睇張海報真係唔覺得個男似占基利呀!


呢套3D最終都係睇唔到架啦...唉!



女主角幾靚女,加上識楂綿羊仔,即刻加多佢幾分啦!


占基利個上司低B無聊,但又好攪笑!


男主角都好多笑料,不過占一向演喜劇有一手,好多幕都好深刻,聽YES講座、學韓文、彈結他救人、比隔離個呀婆鄰居污辱、尾段楂電單車、露股...


呢套戲都有意義帶出,笑聲背後,可令大家反思下YESMAN究竟係好定唔好?無可否認,做YESMAN比人第一個印象當然係好,咩都應承您喎;日常生活中,有d人為左奉承其他人,都會做YESMAN;雖然睇在眼裡很唔順眼,但如果做NOMAN,對咩都SAY NO,又唔合群,可能亦唔係好事...




沒有留言:

張貼留言