2009年2月6日 星期五

2009-02-06 (Fri) 第30個月紀念日

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

今日係我同太陽哥哥既30個月紀念日,由於今日太陽爸媽去完旅行返香港,我地要幫手拎行李,所以我地係前日已食飯慶祝,今日放工就去左睇"新娘愛鬥大",我前排睇trailer時已覺得呢套戲好攪笑同想睇啦!


睇後感係覺得好好睇呀,又有勁爆笑既位,又有好感動既位!片中的友情,真係睇到我好感動,亦諗起身邊的朋友,睇到流馬尿呢!所以我好推介大家去睇下,笑一餐又得,去反思下自己身邊的友誼亦得!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


仲未睇華仔呀,因為broadway冇大院做,得返GH先有;但今日星期五,AE係broadway睇戲有買一送一,梗係揀broadway啦!不過唔緊要,已決定下星期三我生日正日去GH睇華仔啦!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


成龍大哥四月的新片,太陽哥哥睇到眼定定!佢仲成日間唔中 msn send d 網址過黎,點知我一打開...係介紹大哥呀、新宿事件trailer呀咁,等我中晒招啦,shit!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


我就鍾意大口姐姐,佢係我第一個鍾意既外國女演員;不過未聽過呢套係咩片,但stealing a fortune喎,應該好緊張,唔通係探險戲?



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


睇完戲後,原本想去朗豪坊試吳彥祖有份投資既monster sushi架,但等到成十點都等唔到位,唯有放棄啦,因為我地要趕返去幫手拎行李!


以下既野食就係太陽爸媽拎返黎架,我最鍾意食係大蝦同芒果!




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


我死都唔會食既鴨仔蛋,仲話宜家係第十幾日...oh my god!太陽大哥哥勁鍾意食架,全部佢拎晒咁滯,只係留返兩隻比太陽爸爸咋!好彩太陽哥哥都唔食呢d野啫,唔係咪死旨意我會再錫佢個咀!哈哈!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


呢d係太陽家族都鍾意食既,但我就覺得好普通,冇咩特別!




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言