2009年2月7日 星期六

2009-02-07 (Sat) 初嘗做導遊滋味


今日我嘗了人生第一次當導遊的滋味,由於爸爸公司唔夠泰語導遊,但同時間有兩團佢負責的旅行團撞了一日期,佢就叫細妹頂,因為今日做的純粹係由深圳帶班旅行團過關到香港,再送佢地入香港迪士尼,唔洗day tour(係車度行香港景點),所以唔洗講泰語勉強都冇咩問題;細妹推唔到爸爸,因為真係冇辦法,而佢又驚單人匹馬,所以又叫埋我去陪佢;橫掂又有人工有錢賺既,我又覺得幾得意,人生有唔同體驗都好丫麻,所以我就應承左喇!


我地好早起身出發啦,因為要八點半係深圳新都酒店集合!





原本以為係d低grade酒店,點知去到又唔係喎,大堂好大好靚,好似五星級酒店咁;仲有棵巨型桃花呢,晨早流流,梗係行返個桃花運先啦!





酒店正門仲有隻巨型金牛:



唔知點解成日都會比我遇到我的生日no.既野,上次黎深圳玩小型賽車前,飲茶時既211檯號啦;今日又比我遇到211車牌既靚車!看似小事,但要係平常生活遇到自己生日no.既野,又真係唔易哥喎!





團友的節拍非常慢,約好八點半大堂集合,最終九點半先齊人,我係團友之一的話實火都黎埋啫!



車上有本身跟團來的泰國領隊,還有負責大陸呢邊的導遊,我地一早黎到已經同大陸導遊溝通好,所以上車後佢同團友們交帶聲我地係邊個,我地就可坐低,因為香港個邊先係我地正式in charge!



泰國團友們:



做導遊真係唔係易事,要識係成班人面前攪氣氛,仲要連歌都唱埋,我仲以為早年代既旅行團先會咁既呢!




我地過既關口並唔係深圳或者落馬洲,而係新開既深圳灣口岸,因為呢度係最方便旅行團既,大陸同香港既海關counter都係同一層,唔洗團友拖住d行李上上落落,所以今日可見識到新開既深圳灣口岸,都係一種得著!



開始進入深圳灣口岸範圍:





國內的建築越來越model了!







團友們落車拎返自己既行李,跟住好似鴨仔團咁排隊,聽指示一陣點過關同係邊度等,十足我地平時去旅行時一樣,只係今天身份對調,呢個體驗真係幾得意!






ready就跟住我行啦!



排隊過中國關,旅行團只得一條隊,有排等...



出香港關時有海關狗呀,好在冇帶煙花過境咋!(今朝真係有咁諗過,險!!)




係深圳灣口岸過關,出黎香港就係流浮山個頭,電話等左一段路先收到香港網絡,真係要有待改善;海入面有好多籠,應該係用黎捉魚掛?!



跟住我地直駛九龍城富豪酒店,呢part真係亂到爆,所以冇時間影相;呢part係我地全日重點,做最多野既,去到要轉第二架旅遊巴,因為我地唔再用呢架過境車,貴好多架;落車時又要幫手搬行李,計埋頭先過關後上車,我已經係第二次搬晒成車既行李上車落車啦,呢團有18個團友架!跟住又要check-in,又要安排d團友係邊度休息等候,個泰國領隊又bi li ba la好鬼煩;當中又有兩個團友唔去迪士尼,佢地想去黃大仙,又好急咁問想上房先,一陣點去點叫車等等,衰在佢地離隊今晚餐飯又要join返食喎,咁又要攪佢地到時係邊度等,仲有佢地張電話咭search唔到香港網絡,又係咁想我地幫佢check,但我地做緊check-in,係正經野架麻!好混亂...最大原因係溝通問題,語言真係好重要呀!



總算settle好晒就去迪士尼啦!



約好團友五點半係邊度等後,就由車場帶佢地行去迪士尼,送晒佢地入場後,我地既工作就完成了一大半,晚上會有返個識泰語既香港導遊帶佢地架啦,剩低既工作就係到時帶個導遊搵返佢地就攪掂!





黎到大門口梗係影返張相留念啦,平時黎親都有得入去玩,今次就冇份,都有d失落感架!




無得入去玩,唯有行下出面兩個攤檔啦,宜家先一點鐘,仲有成四個幾鐘,我地就決定去東涌行街啦!




今日好靜冇咩人,我就做攝影師,叫細妹影d跳起相,影左兩張後,我諗住攪掂走啦,點知琪琪望下後面,見無人竟然話:下?咁快走?我岩岩先warm up好,仲有好多甫士未出!我聽到O晒咀,竟然自己要求,梗係平時佢見我同太陽哥哥跳得多啦!所以影左好多張...超爆笑吧?








我係一個有image既人,當然唔會係public area做d咁既野啦,哈哈!



一日內遇到兩棵大桃花,希望今年真係旺到桃花啦,嘻嘻~~





冇人真好,周圍影都冇人阻擋視線!




 



成架車冇人咁滯,我地又可任影唔嬲,爽!







去到東涌第一時間係去醫肚,因為由今朝起身到宜家我都未食過野呀!太陽哥哥比定dM記咭仔我上路,冇左銀包都唔怕冇錢買野食,真係用得著!



睇琪琪個樣幾肚餓,哈哈~~




呢度超勁多OUTLET,幾乎每間shop都係,真係勁齊全;可惜我對sports shop冇興趣,只係IT同ESPRIT較岩我咋,其次童裝kingkow同chickeeduck都唔錯!








THOMAS店咁colourful咁起眼,我地都被吸引呢!




左手專用的筷子,宜家d小朋友野真係好周到呀!




係度我買左個電話比諾諾呀,留意幅畫會變架!





買電話比諾諾係因為見呢部係摺機,同我部真電話一樣架;年初一食飯時,我見諾諾好鐘意玩我部電話,所以一見到咁似就即刻想買比佢啦!



同我個部差size差唔多架咋,係咪超似呢?




跟住係東涌等埋爸爸,佢個團遲我地個團一個鐘入迪士尼玩咋;跟住一齊搭地鐵返迪士尼接返各自的團,我地個團五點半,佢個團六點半!


係欣澳琪琪好high,拍左以下雖 low b但超攪笑片段:



地鐵內仍然好少人,咁岩今次一入黎見到chip n dale!






識泰語的香港導遊都到左,我地交低返今朝做既野同酒店資料比佢後,就完成我地今日既工作啦;之後跟爸爸六點半集合個團出返九龍,今次係我第一次睇住爸爸點帶團呢!不過佢講咩我都聽唔明,只係見佢又笑下,d團友又笑下!



好似我地去旅行團咁,導遊會係車上sell野;爸爸都係,我真係覺得好特別,一樣都係遊行團,但唔同的身份同角色,所體驗既都唔同;今日初嘗做導遊的滋味,發覺帶團都唔係易事,communication、time management、logistics等等,終於明白到時間係depends on 團友而唔係自己,唔怪之有時約爸爸d時間咁難就;其次係要識執生,轉數要快;另外仲要行好多路,都幾辛苦呢!



 


沒有留言:

張貼留言