2009年2月20日 星期五

2009-02-20 (Fri) 大尾篤Luca慶生日飯

  
  
  
  
  
 
 


今日yammy同jimmy幫我慶生日,我地去左大尾篤Luca,因為上次的悠閒lunch實在令我太難忘啦(按此 <- )!我鍾意食牛扒,記得一三五先有,所以特登揀今日黎,點知黎到仲係西冷扒,正,我地三個都點晒!



  
  
  
  
  
 
 



呢度意粉係兜過蕃茄汁煮架,唔係就咁灼熟,望落已經留晒口水!(不過食落略嫌意粉硬身,軟身一些較好!!)



有機會我想試埋星期三既牛柳粒,唔知仲有冇人想去呢?嘻嘻~~



  
  
  
  
  
 
 


互影一番先,話晒係生日飯黎架麻!




見到我楂住咩黎嗎?係yammy送我的生日禮物!



  
  
  
  
  
 
 


我一路都想買對綿羊仔耳環架,但搵過好多地方如MAC LOOK、ANS都冇,估唔到yammy送上一對比我,仲係親自搜羅再自製架,心意同心機簡直係無限分!



我真係超級勁爆鐘意呀,因為係心頭好之餘,又用得著,仲可以戴住周圍比人睇到,唔會好似檯面的電單車玩具咁,雖然鍾意,但只可齋擺,耳環實在係非常實用呀!細心的yammy仲話如果怕太重,可幫我轉做手鍊,仲有售後服務添,嘩,一流啦!不過我反而嫌戴手鍊麻煩,所以耳環我好滿意呀!


Yammy:今次我會小心d戴,唔會再唔見一隻架啦!Thanks soooooooooo much!



  
  
  
  
  
 
 


沒有留言:

張貼留言