2009年2月14日 星期六

2009-02-14 (Sat) 情人節.左麟右李演唱會

Picture


今日係情人節,我地早前叫人買"左麟右李演唱會"任何場次,點知一拎飛時就係星期六的今日,所以我地一早知道今日會有咩節目,唔洗特別花時間諗,我諗今個情人節太陽哥哥最著數啦,哈哈!


呢個假日太陽哥哥話會楂少日車,放一日假陪我,叫我揀喎,我就揀左聽日先放,因為今晚睇演唱會都到好夜,費事佢訓幾個鐘又楂車啦,所以今日情人節,我地五點半先相見!


為方便睇演唱會,我地係尖東食飯,太陽哥哥鐘意食壽司,見前兩天我生日佢安排咁周到,今日就陪佢食壽司,睇佢幾開心!






 
 
 


之前的情人節,太陽哥哥都因為買花被昆了接近四位數字,我覺得勁唔抵;自此後,我叫佢送d假花咪得囉,幾十蚊一支咋麻,更何況我本身對Dcutie野更鍾情!所以佢今年送左支JUMBO SIZE玫瑰花比我,我都好驚喜,呢款花我見過,但未見到呢個SIZE呢!我估都係因情人節先出左呢個SIZE,我好鐘意呀,又可以玩,又唔會凋謝,仲可以留黎影結婚相添!雖然佢今年買花平左,但慳左既錢,都要用黎比我SHOPPING架,仲唔係一舉幾得,YEAH YEAH!



 
 
 


今日時間咁充足,我地慢慢享受晚餐,食到好飽呢,平時睇演唱會都趕到飯都食唔切,今日好慢條斯理,正!跟住向紅館進發...老實講,我係唔鍾意校長架,克勤就冇話特別鍾意同唔鍾意,但都唔抗拒,所以之前都會陪太陽哥哥睇克勤,正如佢都陪我睇華仔一樣;但今次比校長分左一半,我覺得八百蚊睇實在好唔值,所以只係買左二百蚊飛!





 
 
 


次次都吹捧捧,冇黎新意,好悶呢!我個兩支都冇興趣吹,因為我帶左私伙閃燈捧捧!







 
 
 


出場啦:



個舞台都幾靚丫!



最鍾意呢part的舞台設計,識郁架!!





 
 
 


大隻佬show time:





克勤個胸真係好大呀,仲大過我,哈哈!





 
 
 


呀倫見到握手時間,就揹多個蔡瀾袋出黎逗利是,笑死!



嘉樂仔talk show,當時係咁影住曾志偉、湯盈盈、鐘麗淇,兩個女仔真慘,被呀倫同克勤取笑,以前就鐘麗淇拉湯盈盈黎陪睇show(因梁榮忠做talk show),宜家就調返轉!



 
 
 


因為尾場,好多老友都黎捧場,佢地一次過被邀請上台一齊玩!大家知係邊個黎嗎?



開估:



 
 
 


今晚嘉賓,encore後先出現,我等左好耐呢,仲以為收錯風!大家知係邊個黎嗎?




開估:



跟克勤合唱"愛一個人",呀倫企係旁邊唔知做咩,人地好認真唱緊情歌,佢就行黎行去,攪到克勤一路唱都好難投入,咀角帶笑咁,好好笑!



十一點五十分完場,抵睇!!克勤臨尾好想喊咁樣呢!



 
 
 


今日係我跟太陽哥哥的第三個情人節,唔知下一個情人節我地仲係咪情人呢?其實點解有情人節,但又冇夫妻節既?


一年一度既情人節,都想祝福下我身邊既朋友:


單身既朋友們,係今日呢個日子,唔需要太傷感,我相信緣份好快會降臨係您地身上架啦!


拍緊拖既朋友,祝您同男/女朋友繼續甜過蜜糖,黏過漿糊!


結左婚既朋友,祝您同老公/老婆繼續甜甜蜜蜜、幸福快樂,快d添多幾個BB比我玩!嘻嘻~~


Happy Valentine's Day !!!



沒有留言:

張貼留言