2009年2月19日 星期四

2009-02-19 (Thu) 小甜谷糖水舖


呢間"小甜谷糖水舖"係影星谷祖琳開架,其實係一月農曆年前,太陽哥哥同我係維園行完花市後就帶左我黎試,不過到今日先同大家分享返!




當時已經夜晚接近十一點,但有好多客人呀!呢區係住宅,周圍環境好陰暗清靜,但一轉入呢條街,突然有個燈火通明既小地方咁!


我實會影相架啦,我一舉機,門口的男人用手遮住自己個頭(見相),我仲以為個客人埋緊單唔上被攝入鏡(因為佢手上拎住d錢);點知佢唔係客黎架,太陽哥哥話佢好似係谷祖琳既男朋友,我見佢數完一叠錢就楂私家車走人啦,身旁仲有位男性朋友;我心諗:咁串,您唔係以為自己係明星呀?我鬼認得您咩,女朋友係舖頭賺錢,您拎完d錢都唔知係咪同fd去wet,咁都有!




我身後玻璃窗入面粉紅色衫個影,就係谷祖琳啦,我成日係個窗度"裝"佢,哈哈!太陽哥哥講我先知,原來佢本身煮甜品好得架,真係有料先開舖頭,同埋一手一腳親身研究,唔似其他明星,咩都唔識就學人開舖頭賺錢,咁又真係幾叻女喎!


 


除左"裝"佢,我仲成日吼玻璃窗上既蒸氣一消失就偷影佢,哈哈!






呢度賣點係所有既牛奶,全部都係從北海道新鮮空運到港架,鎮店之寶係北海道特濃牛乳燉蛋白,必試之選,真係好滑下架!





牛乳燉蛋白〔$23〕



腐竹白果薏米糖水〔$16〕



餐牌:




店裡的店員都印有舖頭名既衛衣:



 



小甜谷咭片,呢度都算近維園,但因為都係d大街小巷入面,都有d難搵架!




沒有留言:

張貼留言