2009年2月10日 星期二

2009-02-10 (Tue) 生日前夕

  
 
  
 
  
 


生日前夕仍然要返工,甚至PT,不過返完就可以放假,心情總算輕鬆!其實上個月計劃左呢個星期放假去旅行架,因為太陽哥哥又想帶返我過一個海外生日,好似上年我比佢一個難忘海外生日咁,仲順便過埋海外情人節添!可惜後來有d事不能成行,雖然有d失落,但都冇辦法啦,當儲返d錢都好既!


呢排我地真係忙到不得了,每年的二月我總會特別興奮,今年的興奮反而冇咁大了,對生日亦冇咩期望,可能focus左係另一方面度啦,所以生日,只要開開心心簡簡單單已經足夠,我仲叮囑太陽哥哥唔好再買花了,我又冇閒情去照顧d花,唔想次次收左放係餐檯度,跟住等佢謝左就丟,冇咩意思,加上我又成日唔係屋企!又可能呢個已係佢同我一齊的第三個生日啦,第一年迪士尼,第二年北海道,已經夠難忘了,今年我地應該儲多d錢係另一方面呀!其次,可能呢個係我踏入三十歲的生日,唔係幾想面對,所以唔想生日到呢,哈哈!


點知...冇期望下驚喜係會越大既,返完PT好攰了,沖完涼出黎都過左十二點,但原來有得切蛋糕!好在唔係成個cake,唔係都唔知開心定係煩點食晒去好!睇下我個眼袋,當時我真係好攰好攰好眼訓架!




  
 
  
 
  
 


更驚喜係......



嘩!!!成世女都未收過咁大粒鑽石呀!!!




  
 
  
 
  
 


原本就快恰埋既雙眼,只想快快食埋蛋糕跟住吹頭訓覺;但見到咁大粒鑽石,雙眼即時發晒光啦,哈哈!我超勁爆鐘意呀~~~




  
 
  
 
  
 


呢張係原本太陽哥哥整比我既生日咭(電腦影出來的),但printer壞了印唔到,佢就買了張forever friends給我頂住先;佢竟然買街咭,真係好出奇,我估佢冇辦法先咁,堅呢張...唯有等後補啦!不過佢知我近來睇得馬仔漫畫多,鐘意簡單線條同蠟筆畫,作了個新嘗試,我好欣賞呢!



生日前夕收穫大合照:



  
 
  
 
  
 


另外,尋日收到班長寄來的生日咭,還附上agnes b coupon,亦是感人之作,一定要記低留念!已經請左我食飯睇戲,仲又咭又禮物...班長:您叫我點好意思?




  
 
  
 
  
 


沒有留言:

張貼留言