2009年2月25日 星期三

2009-02-25 (Wed) 泰國手信 & 生日飯


同事Michele帶回來的泰國手信,好豐富呀!




另外還有私人手信,一見到,勁意外!點解去泰國會有日本手信既?仲要係我既favourite flavor cheese curry杯麵,還有未試過的日清冬蔭功味杯麵!


呢款cheese curry杯麵香港係冇得買架,平時都係搭去日本的朋友買返黎,宜家知道泰國都有得買,咁易搵人買好多呀!各位朋友去開泰國,記得幫我買呀!係central隔離伊勢丹的supermarket入面有售,多多都要呀,唔該晒!



原裝日本入口,黎到泰國時再加左張招紙!




今晚Tony約好Jacky幫我慶祝生日,宜家仲有小學同學對我咁有心,真係好難得!Jacky仲係中大同我一齊搭職巴去葵芳,我地全部係青衣人,食飯都係葵青區方便d!


因為食完要去

Jacky屋企睇結婚video同honeymoon相,我地就快快揀左係和民食!無錯,又係和民...不過唔係我揀架,係Jacky揀架咋!





影完獨照就到合照,不過兩位男士對影相都冇咩興趣...





馬仔同和民合作...我開始儲印花呀,唔要既朋友,記得比埋我呀!





Jacky屋企睇honeymoon相,佢地自由行東京+北海道九天,一路睇,我反而諗返一年前我同太陽哥哥去個時既情景!我地當時用既錢,同Jacky今次差唔多,去既日數仲一樣添;原來個次的trip,已經比得上一次honeymoon架啦!不過反而我覺得我地跟團,去既地方多佢地好多呢;起碼滑左日雪同玩左日雪上電單車,但Jacky就齋行街咁,睇相就見佢地成日食雪糕同睇夜景,餐餐食日本野食到好悶喎...懶惰既我,都係鍾意跟旅行團多d,尤其是咁凍既天氣,有旅遊巴坐好過係街度捱凍呢,哈哈!


估唔到Tony會送我生日禮物,仲係一對添,佢話記得我上年話佢點解淨係送一隻唔係一對喎!真係好記性,估唔到佢都幾細心,繼續努力啦,您越來越gentleman啦!




沒有留言:

張貼留言