2009年2月11日 星期三

2009-02-11 (Wed) My 2009 Birthday (下)

之後太陽哥哥帶我去左蘇豪東,呢度沿住海旁有好多餐廳,都幾好feel架,不過我地今晚食buffet,唯有下次有機會先黎試啦!




之後直駛金鐘,途中見到...



大哥呀~~ 太陽哥哥開心到差d想停車睇!



今晚自助餐地方係太古廣場萬豪酒店,仲有三個鐘free parking,正呀!





我第一次黎萬豪酒店食buffet咋,呢度環境好得呀;自助餐就係樓上食,下面就係cafe,成座落地玻璃,個view真係一流!



食buffet的地方:






趁未天黑影下相先:





準時六點開始,梗係先攻海鮮先啦!



黎個close-up先,我最愛當然係生蠔,食左七八隻;龍蝦亦非常受歡迎,個鉗啖啖肉,我食左好多個呢,龍蝦就半隻半隻咁切好晒比人拎,我真係未試過食buffet係成隻龍蝦拎埋位架!






拎完 1st round 就飲杯,影返張相先!





貪得意食片皮鴨,似雪茄嗎?哈哈~~



甜品時間:





返埋位時有個意想不到的驚喜,有位侍應哥哥捧來點了蠟燭的小蛋糕,還有我的名字呢!原來係太陽哥哥下午打電話黎安排既,好驚喜好感動呀!




表姐夫到來祝賀,順便借我地他的會員咭;估唔到係佢會帶住禮物黎,原來係表姐千叮萬囑叫佢預備架!WINNIE:呢度您要睇清楚喇,KELVIN好攪笑呀,佢搶住要同我影相呀,話要有相為證佢將任務順利完成喎,仲叫我記得將合照放上blog等您知道呀!哈哈!(搶住影相就講笑既!!)



睇我幾鍾意~~



趁KELVIN係度叫佢幫我地影張相先,因呢度個侍應哥哥唔太掂!



影多張自拍就走啦,我地仲有下場,但我已經開始攰啦!



下場係返旺角睇"游龍戲鳳",終於等到睇華仔啦!生日有coupon,加上積分又換了張free ticket,多謝GH請我地生日睇戲啊!



游龍戲鳳我梗係覺得好睇啦,因為有華仔麻;其次,澳門取景真係好靚、好靚呀!住宅博物館、松山燈塔...無論日夜定夜景,都好靚好靚!仲有舒淇既綿羊仔,都係吸引我既地方!不過現實d講,故事似乎欠缺真實感,可能我太理智啦,現實又點會有童話故事呢?只睇舒淇同華仔的愛情故事,好似好浪漫咁,但睇真d,華仔結左三次婚喎,同舒淇拍左幾日拖就又求婚,呢個有錢仔對感情既了解有幾多呢?對婚姻又覺得係d咩呢?







反而何韻詩個段愛情故事幾好笑,雖然都係脫離現實,但係碼有多d笑料,唔係只用浪漫舖排,係個男主角唔靚仔囉;林嘉華又係唔係靚仔,所以佢段愛情故事唔太吸引我,個女人我又唔識!




最鐘意睇係華仔何韻詩林嘉華三個撈埋一齊時,場泳池醉酒戲演得好好呀,CC叔叔變了司機叔叔印象最深,笑到我拍晒大脾,勁好笑!另外,達明既"幸福係要自己爭取"既節目亦都好好笑!



今日的禮物係戒指,頸鍊唔戴得,因為好易敏感;手鍊又已經有,加上戴左我就好少換既,要除麻煩麻,明知戴住沖涼唔好都照做,皆因太懶,哈哈!戒指方便替換,岩晒懶惰的我!




我特登係盒入面界左幾行放戒指,宜家有兩隻啦,幾時儲夠六隻呢?嘻嘻~~



今個生日節目真係好豐富,我玩到好攰呢!原本計劃左去旅行,唔成行都有少少失望,仲要係因自己既事去唔到,但係香港都過得好快樂丫,多謝太陽哥哥的安排!亦要多謝BEN借架車比我地,唔係行程點可能咁豐富呢?


仲要多謝各朋友的祝賀:Tracy、Jimmy、Ben、Yau、Ching Wing、Yolinda、Didi、明記、漢、Esther、Yammy、Michele、Phoebe、Ronnie、Winnie & Kevlin,有親口講既,有sms既,邊樣都好,我都多謝各位!


踏入三字頭啦,有幾位朋友衰衰咁同我講,歡迎我加入佢地既三十大軍喎,真係激死人!不過我想同您地講返,雖然我係加入左,但我仍然係呢 group 中最細既一個囉,呵呵!!


有人陪,呢個三十大軍都唔係太恐怖啫,加上我宜家咩都有,有錫我既屋企人、有幸福的愛情生活、有份好穩定同收入好既工作、仲有幾位身邊的摯友;雖然我個人又懶又怕辛苦,個人冇野心又唔會力爭上游,反而追求平穩的生活,生活安份,每年可以去下旅下咁我已經好滿足!我唔洗點捱,已經有人生呢四樣野,已經好過好多人好多喇,今日真係要多謝上天係過去三十年既眷顧呢!


其實今日睇游龍戲鳳都有得著架,華仔開頭既開場白好深刻:傳說,幸福係一個水晶球,一直放係天上面;直至有一日,唔小心被打爛左,變成碎片,一塊一塊咁跌落人間;世人知道後,好拚命咁執,有d人執得多d,有d人執得少d;每個人點都會撿到一d,但係,唔會有人係會執得晒全部,亦唔會有人係一d都執唔到既!


我自己聽完,學識左要珍惜我所執到既(現已擁有或者個天賜左比我既野),唔好咁貪心想執埋人地個d(成日去渴望點或者去恨有d咩咁);黎緊既日子,我希望維持原狀,唔好比宜家辛苦就可以了,哈哈!咁當然都要長命百歲先可以享受到宜家所擁有既一切啦,亦順道希望我身邊所有錫我同對我好既人平平安安、開開心心咁過每一日!至於唔錫我同對我唔好既人,以上既祝福就冇您地份啦,真係 sorry 喇!



" Happy  Birthday  to  ME !! "


沒有留言:

張貼留言