2009年5月31日 星期日

2009-05-31 (Sun) 紅十字會頒獎禮請柬



今日收到紅十字會一年一度的頒獎禮請柬,好開心呀!





其實呢個每年一次既頒獎禮,只要捐夠廿五次血或以上,就會被邀請出席架啦!而頒獎禮通常係五六月舉行,仲記得上年五月時我剛滿第廿五次,但當時姑娘同我講,邀請信已寄出晒,要下年先再可邀請我!





中英對照兼有埋紗紙金繩,好 prof 呀!我諗起公司攪function出invitation比d高層VIP都係咁上下;頓時覺得自己好似VIP咁,冇諗過紅十字會攪個活動被捐血者啫,都咁認真同一絲不苟!





我一路睇指示,即刻諗起攪左好幾年既beta gamma sigme induction ceremony,真係好似好似!當時我地又係好強調學生黎到記得係reception報到,從而配合返台上的次序!




每人限帶一位觀禮嘉賓:





頒獎禮會係黃埔海逸酒樓舉行,仲有兩小時free parking喎!





請柬底頁都幾有心思,係心型的各種血型!



如無意外,BEN應該都會被邀請,就等我地一齊去拎獎啦!



沒有留言:

張貼留言