2009年5月25日 星期一

2009-05-25 (Mon) 與太陽哥哥舊同事食飯


今日約左太陽哥哥既舊同事食飯,地點係客家好棧!




我地六個人,叫左個$4xx六人餐,有一jar橙汁跟,但每個人都分唔勻,每人只係分到半杯;我覺得比個細d既杯咪冇咁核突囉,頓時覺得稻香好似cheap左咁...




六人餐的前菜:



個湯我地另外加多二百蚊轉左翅,但個翅真係令人失望,唔好食架,加左咁多錢添,唔抵呀!



白飯係砵仔咁上:




六人餐有個魚同可揀五個主菜:




呢個係加$1的鴨:



最後有甜品:




影下相先,Suki+Maggie,原本有太陽哥哥好鍾意既Michele架,不過臨時黎唔到!



Kim+Kim嫂,呢個稱呼係太陽哥哥一黎到同我咁介紹架,Kim嫂仲有左BB,八月生得架啦,係囝囝黎既添!估唔到Kim咁勁,一索得男!Kim嫂陀住六個月大既BB都咁fit,真係令人羨慕喇!



最後就梗係 Sunny+Sunny嫂,哈哈!其實除左Kim嫂外,佢地我之前都見過晒架啦,所以Kim嫂同Sunny嫂,係太陽哥哥介紹我比Kim嫂識時咁講架,好好笑呢!




沒有留言:

張貼留言