2009年5月3日 星期日

2009-05-02/03 (Sat/Sun) 常平生日飯


尋日同諾諾玩到五點幾後,我就會合太陽哥哥,仲有呀仔同hazel,搭火車上常平,參加呀仔個細佬個囡囡兩歲既生日飯,關係聽落好複雜吧?哈哈~~都係架,呀仔呢家人,同太陽媽媽工作的同事/雀友又係有關係架!總之就後生同後生既一group,大人又有大人既一group,而大家都係同一個家族啦!


去到深圳後就坐廣深鐵路上常平:




宜家d廣深鐵路火車真係又靚又舒服,一d大陸味道都冇,仲好乾淨添!




到達後,我地就坐的士黎到呢個名為"蘭桂坊"地方既"老林大石斑魚"酒家:



門口呢條大石斑,就係我地兩圍檯將會KO佢架啦,真係好大條架,聽聞只係兩千蚊人仔,係香港實食唔到呢個價錢喎!




呢個就係壽星女幸怡啦,同爸爸勁似樣呀!幸怡五月十九日就兩歲啦,同太陽哥哥同一日出世架!



其實係兩年前,我都有上常平參加幸怡既滿月酒架,大家得閒可去回顧返;當時幸怡係一個手抱BB,細到太陽哥哥都唔敢抱,轉眼就兩歲啦!




幸怡勁怕羞,佢對住陌生人唔會笑同唔講野,但人人抱佢又唔喊喎,只係好無奈咁既樣啫,好攪笑!




今晚係打邊爐式,食物全來自條大石斑,有魚片魚蛋魚肉魚餃魚塊等等,我知道後真係呆左,我最怕食魚肉,平時連魚片都嫌有骨...好在都唔係太濃的魚味,又冇骨,我今晚算成世人暫時食得最多魚既一晚了!



除左打邊爐,仲有熟食,有好正的蠔餅、老水鵝等,仲有個叫芥辣斑塊,我竟然好鐘意食,不過冇影相;仲有個魚腩煲,好多人食,太陽哥哥都話好好味,食左好多舊,但我覺得有腥味,食唔落...



呢個芋頭甜品又係正野!




幸怡傳下傳下,傳左去比我同太陽哥哥個度,又影幾張先~~



笑下啦,幸怡~~




生日飯後,大人返去打牌,後生既就搵節目,我地好似上次咁去左按腳,可惜呀仔同hazel有事要返香港,唔係就更加好玩啦!




按完腳後都成十二點啦,我地買左串燒就返去啦!食串燒係我特別要求架,因為上次食過之後都成日回味住;不過上次係叫外賣,今次就我地自己行埋買!



好多款食物任揀任燒,雖然我好鐘意食蠔,但係呢度,我就唔敢食啦,嘻嘻~~




去士多買野飲時,撞到梁靜茹,去到常平咁遠都撞到佢,真係有緣喇!哈哈~~



返到去開餐,呢度有好多串串燒呀;我冇記錯好似有十串牛十串羊廿串腎,仲有少少雞翼;最終...梗係食唔晒啦,唉!




呢度就係我地過夜既屋,好大間架,呢度係地下客廳,一入門口見咁大就影低相先!上到二樓我同太陽哥哥間房超大,唔怪之咁多人返大陸買樓,真係好正!不過我地好攰又眼訓,當時已經接近兩點啦,又要研究點用個熱水爐,同埋想洗頭又唔知有冇風筒,咁多野攪,都唔記得影相添,激死~~




訓醒第二日就執野離開,去飲早茶,途經尋晚好黑睇唔清楚的蘭桂坊區:




飲茶地方係新世紀酒店,亦即兩年前滿月酒的地方!



幸怡旁邊係爺爺嫲嫲邵生邵太,即係呀仔呀細既父母!




幸怡好鐘意食鳳爪雞腳類型既食物架,食到好開心呢!




呢餐太陽媽媽宴客,因為佢好似打牌贏左千五蚊,勁!呢餐超抵食呀,十三個人食到勁飽先四百蚊人仔有找!不過好似係邵生識人先打左六折,勁!



跟住我地就回程返香港啦,今日太陽哥哥放棄一日唔開工上黎當渡假,時間話咁快就過左,唔知幾時可以再一齊去下旅行呢!




沒有留言:

張貼留言